• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    Tibell skrev 2009-07-09 20:16:53 följande:
    Hejsvejs. Jag brukar komma med lite stl frågor titt som tätt och får alltid kanon svar tillbaka. Nu kände jag att det kanske var dags att slänga in ett gäng bilder också =)Passar på att kolla om nån har sett molos sländ tröja ( tror den heter Regina) med rosa randiga ärmar i stl 92 någonstans. Känns som om jag letat överallt men hittar den inte !Tack på förhand!
    Tyvärr inte sett den i Sverige Men jag fyndade den i Danmark i morse på rea, sålde den för ett tag sen och saknat den sen dess

Skriker till om jag snubblar över den fina
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tibell
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:18:41 följande:
    Tyvärr inte sett den i Sverige Men jag fyndade den i Danmark i morse på rea, sålde den för ett tag sen och saknat den sen dess Skriker till om jag snubblar över den fina
    ja tack snälla gör det! Hade den på tradera men förlorade den tack vare att jag inte var hemma =( Och nu har jag letat som en dåre!
  • Mamma Kråkan

Heeej heeej

Nu bloggar jag här igen :)
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 20:17:41 följande:
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel.... www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl...
    Å gud så fin!!!

Men fy av henne att skriva NY om den är skitig OCH luktar tvättmedel!! {#lang_emotions_yell} Du betalde ju en del för den åxå så där är det dags å hävda sin rätt absolut!! Hon verkar ju ha en del neg åxå {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Chipotle skrev 2009-07-09 20:18:27 följande:
    Ja men klart man måste sponsra din shopping ju!
    de tycker jag e kanon!!
  • mortillsju
    isako skrev 2009-07-09 20:17:41 följande:
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel.... www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl...
    På henne bara! Verkligen oseriöst!!
  • ängeln83

Godkväll

Har just badat halva familjen, hunden var smidigast denna gång, Liam baaaara krånglar och gör allt som han inte ska.

O äntligen har jag packat klart Liams kläder, blev så glad när jag fick i allt i en resväska, ända tills jag kom på att jag glömt bort att packa ner shorts, byxor, jamasar och regnkläder

LIAM
  • isako
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-09 20:19:38 följande:
    Hon har handlat av mig nyligen, men vi kanske haft mer kontakt innan kommer inte ihåg.
    Ok. Heeelt galet! TVÄTTA klänningen för fan o sälj den som använd en gång?? Hon kan ju verkligen inte vara rädd för att få neg. ! Såg nu dock att hon hade ett neg. omdöme sedan tidigare för just samma sak... Får se, skall maila henne se till att hon tar tillbaka klänningen eller ger mig typ 100 spänn tillbax!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14