Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Helt OT men idag beställde jag id smink till mig själv. Sminkar mig aldrig annars mer än mascara men nu tänkta jag fräscha till mig lite {#lang_emotions_wink} Kul med lite mamma saker med {#lang_emotions_tongue_out}

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 08:30:16 följande:
    usch fy vad trist haha växla du lite till . hur mycket har du växlat
    tråkigt...idag hoppas jag på fin fin post. Föresten jag får f*n inte tag i LLM.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 08:40:13 följande:
    fy vad tråkigt att dom inte går att nå. kanske ge upp och försöka igen när dom öppnar nya butiken? oj shit vad många . men du är salg mästaren nu måste vi dra till dagis
    Ja fattar verkligen inte det..dom är ju skitsnabba med att skickar varor men & ringa nää. Trist är det för det är nu overallen kan andvändas. Dom har ju inga kvar på hemsidan. *suckar* Nu har jag mejlat & frågat varför jag inte får något svar verken per telefon eller mejl. Och påpekade att dom är toppen med sina snabba leveranser men man lessnar då man inte får någon respons på reklamtions ärenden.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 09:01:53 följande:
    normala tycker jag dom är, inte så stora som tidigare säsonger.
    hmm ja då vågar jag inte buda så högt
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 09:36:51 följande:
    jag hade den i minneslistan faktiskt Men ska väl inte ha fler jackor nu
     haha nää lämna den tilll mig {#lang_emotions_kiss}

ÄNTLIGEN efter ett surt mejl ringde LLM upp. Och världens trevligaste tjej med {#lang_emotions_wink} Nu ska jag lämna in overallen till en skräddare och så betalar dom det *puuh*
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 10:40:11 följande:
    lite ot men jag vill höra vad ni tycker/brukar görajag har alltid haft kavat eller liknande i vinterskor till mina barn... nu var vi på ett föräldramöte och där var flera som tyckte att det var såååå onödigt att lägga 500-700kr för ett par skor. de hade använt coops och ekohallen tex för 200-400kr/st och deras barn var inte kalla eller våta om fötterna... hur gör/har ni gjort?? känns ju inte kul att lägga 1000-1500kr på två par skor om man inte måste...
    Jag tycker personligen kavat suger{#lang_emotions_embarassed} klumpiga och tunga & andas taskigt. Däremot Ecco och  superfit är verkligen värda pengarna & Näää Nelly fick ett par av min mamma ifrån coop förra året {#lang_emotions_throwup} andades inte ett smack därav stank dom ruttet och Nää dom höll inte så bra tort. Men så klart det beror på vad man jämnför med jämnför man coops med billiga skor för 199 st så är det klart att dom är bättre. Jag tycker att skor är verkligen en sak som man får vad man betalar för. Sen är det en skillnad på slistarkheten med min svägerska köper 2 par coop skor per barn per säsong och mina klarar sig med sina ecco hela säsongen & dom är i super skick efteråt. Svägerska sitter däremot på 6 slaktade på coop skor {#lang_emotions_djavulsk}

Så det var dagens utlägg från mig *fniss*
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 11:10:20 följande:
    vilka köpte ni nu i år då??det är svårt... jag hade kavat när jag var liten och även billagare skor som hon inpregnerade.. hmm och jag älskar kavat. tycker dom andas super. mina barn har alltid varit lagom i dom. superfit och ecco är säkert superbra men FÖR dyra! så jäkla svårt. jag skulle ju aldrig få för mig att köpa skor begagnade heller..
    Jo skillnaden är väl på fötterna, Nelly har sett ut som en zombie då hon klafsat runt i sina kavat {#lang_emotions_laughing} Fast beg ecco & superfit går ju sjukt bra på T så försöker jag tänka {#lang_emotions_wink} Nä jag vågar inte heller köpa beg skor.
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 11:16:55 följande:
    Stort h k l ö ö Salg x 2 hindrar tydligen inte mig från att lägga megabeställningen på HMs sale men Max gillar Cars och behöver pyjamasarDet är så skönt när man behöver grejer mest hela tiden
    va är det sale? kliar genast dit
  • Mamma Kråkan
    {#lang_emotions_throwup} för minipluddevutt säger jag bara inte ska det ta så här lång tid...inget paket idag heller *surar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14