Buttelina skrev 2009-10-01 10:40:11 följande:
lite
ot men jag vill höra vad ni tycker/brukar görajag har alltid haft kavat eller liknande i vinterskor till mina barn... nu var vi på ett föräldramöte och där var flera som tyckte att det var såååå onödigt att lägga 500-700kr för ett par skor. de hade använt coops och ekohallen tex för 200-400kr/st och deras barn var inte kalla eller våta om fötterna... hur gör/har ni gjort?? känns ju inte kul att lägga 1000-1500kr på två par skor om man inte måste...
Jag tycker personligen kavat suger

klumpiga och tunga & andas taskigt. Däremot Ecco och superfit är verkligen värda pengarna & Näää Nelly fick ett par av min mamma ifrån coop förra året

andades inte ett smack därav stank dom ruttet och Nää dom höll inte så bra tort. Men så klart det beror på vad man jämnför med jämnför man coops med billiga skor för 199 st så är det klart att dom är bättre. Jag tycker att skor är verkligen en sak som man får vad man betalar för. Sen är det en skillnad på slistarkheten med min svägerska köper 2 par coop skor per barn per säsong och mina klarar sig med sina ecco hela säsongen & dom är i super skick efteråt. Svägerska sitter däremot på 6 slaktade på coop skor
Så det var dagens utlägg från mig *fniss*