Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-10-01 12:02:39 följande:
    Sååå trist med dryga leveranser.
    eller hur desstom så mejlade jag henne igår och då sa hon att paket kommit iväg då. Då fattar jag verkligen inte varför man skriver på lördagen eller söndagen då jag beställde att paketet är packat och klart. Nää första och sista gången.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 12:03:42 följande:
    jaa
    wow
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-10-01 12:06:01 följande:
    Det är ju verkligen super dåligt, då är det ju bättre att hon meddelar från första början att det kommer ta tid innan paketet kommer, så slipper man ju hoppas varje gång man går till lådan.
    Ja trodde det kommit bort för den 26 fick jag ett mejl med texten ditt packet är leverat det fattar man som postat men men. Dessutom kunde hon skrivit ursäkta men det kom inte iväg förens nu. Men ikke. Nää jag börjar bli vinter grining känner jag. Men jag trodde dom skulle komma så jag hann prova NS jeansen här hemma innan mässan så jag slapp prova där. {#lang_emotions_demon}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 12:16:11 följande:
    haha ja han är en liten bigfoot hade problem med det i somras för alla isabels skor passade honom och han ville hellre ha hennes med glitter på de har just nu exakt lika stora fötter
    hehe lilla sötfisen...har du fått posten idag?
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-01 12:19:59 följande:
    japp den har kommit med post från dig aquaflwer kommer bli URFIN till anoracken
    puuh då vet jag att dom landade rätt {#lang_emotions_wink} Vad bra {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

Wooohooo min postis måste vara hög för idag har han kommit 3 gånger en gång 10 en vid 12 och nu en gång för 10 minuter sen & då med mitt MPV packet *yes yes* seger dansar* Nu hinner jag prova Dom bruna NS innan mässan imorgon.

Puuh nu har vi klistrat löv som galningar {#lang_emotions_laughing}

• Mamma Kråkan

Så nu har jag bombaderat bildis lite....{#lang_emotions_wink} 

• Mamma Kråkan

tjiiingeliing tjejer {#lang_emotions_laughing}

• Mamma Kråkan
    {#lang_emotions_cry} Idag så insåg jag att viggo verkligen inte kan ha väderlurven längre. Med en tjocktröja under så sitter den super tjajt och till och med min sambo som annars inte säger något frågade varför han har en för liten jacka på sig {#lang_emotions_undecided} 
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-01 18:18:25 följande:
    smillamilla fick fin post i dag men du hade rätt den var lite liten i armarna ,den var mindre än den med katterna ,men konstigt att den med katterna är större .Om nu den jag har är i stl 86/92 köpte den ny på tradera och har för mig att den stod som 86/92 när jag skulle kika i den så var stls lappen bortklippt varför har de gjort det på en ny tröja,hatar när stls lappen klipps bort ,nu vet jag ju inte säkert vilken stl det är när jag ska sälja den sen .Nån som har både katterna och denna www.tradera.com/SMAFOLK-troja-stl-86-92-aukti... och kan jämföra dem , kan kanske skilja i stl . Julia och nelly Tara blev glad för sin bok som kom i dag tack
    Vad bra trodde någon hade kidnappat den {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14