Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-10-02 15:32:36 följande:
    Aj då. Men svettis jackor vill jag ha. Och mössor. Bra med saker för barnen, har ju anton med mig.
    Jo det la 4 högar med jeans thats it , sen fanns det en hel del tokar som handlade ex 10 rosa tröjor i samma size {#lang_emotions_dreamer} Dom måste ha mååånga barn.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-02 15:34:17 följande:
    Men vilken dag var du där förra året? För jag var där på fredagen förra året och tycker deras monter var urdålig. Nästan ingen rea alls. Så lever på hoppet att de gillar lördagar
    Jag var där lördagen då direkt med och tyckte det var lika kasst då med men som sagt det fanns ju en del jeans i stl 68-80 och 104 och upppåt stl 86 & 92 var det nästan helt tomt i jeans. Fanns bara en del av den hårdare modellen. Och ett fåtal av dom andra som jag lyckades knipa.
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-02 15:34:17 följande:
    Men vilken dag var du där förra året? För jag var där på fredagen förra året och tycker deras monter var urdålig. Nästan ingen rea alls. Så lever på hoppet att de gillar lördagar
    föresten jag måste ju tipsa om att lämna in vagnen man fick ju en gåva påse med massor av fiina grejor i då bland annat en mini skötväska ifrån sobea, ritblock, reflexväst , nalle och lite mer saker.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:37:36 följande:
    Jag vet inte...tror inte jag sett den någonannanstans Förstår dig...nu tog hon ju på sig ansvaret för att hon skickat mitt första paket till fel adress utan avsändare men nu när jag fick detta, gissa vad? Där stod INTE avsändare!! Lär man sig inte av sina misstag??Är därför lite tveksam till om jag vågar krångla med att byta jackan till en 104...
    Ingen avsändare på mitt paket heller och dessutom för lite porto mot vad som fanns i det som tur väl är inte min post här känslig men ändå
  • Mamma Kråkan
    gurkburk22 skrev 2009-10-02 16:48:05 följande:
    HejDen här frågan har ni kanske fått tusen gånger i detta forum ... men jag provar ändå.Om man åker till Köpenhamn - var ska man shoppa barnkläder? Vilka ställen får man inte missa?Vore jättesnällt om nån orkar tipsa lite ...
    Ingen koll alls inne i stan men på ZOO finns världen finaste butik med småfolk,hummel,idat, och flera andra danska märken & massor av underbara gosedjur.
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-02 16:56:43 följande:
    Tack för tipset. Men Anton är liiite stor föör vagn
    haha okej jag trodde du hade med dig lilltjejen med {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2009-10-02 17:44:50 följande:
    Julia och Nelly - jag såg dina två sötnosar på mässan idag. Hajade till och tyckte jag såg något bekannt...sen insåg jag att det ju var två "trådbarn"
    Jaså {#lang_emotions_laughing} Då hoppas jag det var när dom var trevliga och inte då dom försökte fly ifrån oss *asg* du skulle ju sagt hej{#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Tejja skrev 2009-10-02 18:59:56 följande:
    HejLillronya: Åhh vilka salg-fynd i BT!Smillamilla- De där kanibyxorna var ju på tok fel storlek, du måste genast skicka dem till Bromma! JuliaochNelly- Vad synd att jag inte var lite smartare och bytte nummer med er innan jag åkte, Tänkte att jag kunde läsa inlägg från mobilen, men jag kan ju inte skriva inlägg, så jag kunde inte meddela mig till dig! Hade ni det bra? Såg ut som om du gjorde några fynd och barnen såg nöjda ut i BT. Usch och fy, stackar sliten. Håller tummarna för att ni får en bra natt ändå!
    Hej hej vad synd...Jag bytte nr med smileycat men jag mitt smart glömde fylla på mitt kort...{#lang_emotions_dreamer} Sambon var iallfall ledig från jobbet så han följde med som sällskap{#lang_emotions_wink} Mot att vi gick på hem och villa mässan med.

FLOCK & LILLRONYA  villka underbara fynd
  • Mamma Kråkan
    Tejja skrev 2009-10-02 19:16:42 följande:
    JuliaochNelly; Neah är helt bombis på att det är hon som är på bilden i BT, fast det är Nelly som visar hur hon fin hon blev.Viggo är hon dessutom övertygad om att det är Hugo på hennes dagis!
    hehe villken sötnos {#lang_emotions_wink} Vi får väl träffas någon annan dag & leka, vore super kul.
  • Mamma Kråkan

uaa vad jag är shopping sugen...någon med tips på något erbjudande?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14