Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tejja skrev 2009-10-03 08:47:30 följande:
    Det var en på hem-mässan som varit in på UBB-mässan för att hämta en ballong och hon sa:Men gud så hysteriskt det var där! Fast jag upplevde det som ganska lugnt, om man jämför med föregående år. Vad tycker du? Har du varit där förut?
    Jo jag var där lördag förra året & då var jag där direkt då dom öppnade första timmen var lungn men sen var där samma kaos som igår. Ibland är det som salg. NS monitorn är ju helt sjuk{#lang_emotions_sealed} Och i meandi monitorn var det en kärring som trampade på Nelly tre gånger, sista gången fick faktiskt jag nog och frågade henne om hon ansåg att kläderna var så billiga att hon var tvungen att trampa på mitt barn. *suckar* En gång är väl ingen gång men då man gång på gång liksom...{#lang_emotions_yell}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan

Helt OT men villka webbisar nova star

• Mamma Kråkan
    jompa skrev 2009-10-03 09:36:31 följande:
    Glömde ju Busloppan, undrbara Busloppan.
    Tack så mycket {#lang_emotions_kiss}

SMULTRONHJÄRTA super fiiina shopping
  • Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-10-03 10:17:07 följande:
    God morgon!!Här hos mig är det en riktig skitdag efter en underbar småfolkssalg men vad gör man inte för lite fina kläder!! Igår hade familjen en diskussion om alla fina kläder. Jag som var så glad för fina kotröjan blev totalt sågad av man och två stora barn. De vill absolut inte att godis ska ha den    Kaninerna gillade de inte heller...   Mannen gillade inte äpplehooden, men den SKA vi använda ändå.. Roligt när alla bryr sig! Men tråkigt att de tvunget ska säga emot mig....Idag när godis och mannen åkte iväg på dans, så hade han aphooden på sig.. Det är nog den jag blev absolut gladast för..
    Vad tråkigt, här får inte sambon ha någon åsikt ibland muttrar han lite men då visslar jag bara.{#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:19:56 följande:
    Smultron:UUuuunderbar Småfolk hopping *inte alls avis*
    Söt liten kille men, jag vågar inte uttala mig jag gillar verken dom ränderna eller prickarna så jag är ett kass på det tyvärr{#lang_emotions_embarassed}
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-10-03 10:24:53 följande:
    Äh, ränderna är ju helt underbara, dom och brun/brun är mina favoriter ju
    hehe jag älskar med brun/brun men inte den, tur att smaken är som baken {#lang_emotions_wink} Hur är det med magen det är dax snart va?
  • Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-10-03 10:28:00 följande:
    Min man gillar ju kläder och färg o form är ju hans jobb, så det är svårt att förbi se här tyvärr.. Men denna gången är jag lite ledsen på min familj att de inte tycker som mej...
    Ja då förstår man ju...låt den lilla framme ett tag så tror jag som dom andra att dom kanske vänjer sig. Jag måste det med en del småfolk
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-03 12:17:55 följande:
    Någon som vet vad som hänt med Anna (bubblans mamma)?? Jag börjar ju bli lite smått orolig här när man inte hört något från henne sen i måndags...hon brukar ju oftast kika in varje dag annars...
    Lustigt jag tänkte på henne igår med, men jag har inte hört något om att det skulle varit något.
  • Mamma Kråkan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-03 12:10:34 följande:
    Måste be om lite råd jag köpte denna varan på T och fick hem den i veckan & den luktar unket typ källare, jag har tvättat den 2 gånger och lukten försvinner inte vad gör jag?Har redan lämnar positivt men nu efter tvätt nummer 2 så känner jag mig så besviken.www.tradera.com/Molo-mossa-ranarluva-med-garn...
    Ingen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14