Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-22 17:51:56 följande:

Sätt på kaffet, snart framme
    HaHaHA *fixar pronto*
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-22 17:56:13 följande:

Du har inbox segpropp
  • Fantastiska Skatt
    Flock skrev 2009-07-22 18:11:02 följande:
    Förresten svara inte..Jag har kollat upp det och det var den butiken jag misstänkte. Jag skulle ALDRIG handla i den butiken hur billigt den blir. De som äger pratar väldigt mycket skit om sina kunder och byta om man har köpt fel..Det kanske går men de blir verkligen APSURA!!! Nix, jag fullständigt bojkottar den affären!!!!
    oj då Får gärna inboxa vilken det gäller
    Zvartaliljan skrev 2009-07-22 19:42:41 följande:
    Godkväll. Kikar bara in en kort stund för att säga att jag är hemma.Diagnosen blev Hyperemesis...de tror att det var kräkningarna som orsakade mina magsmärtor och inte tvärtom men de kollade iaf upp både gallan, njurarna och levern o hittade ingenting o blindtarmen avfärdade dom då mina CRP-värden inte höjdes. De tror att jag har någon infektion någonstans, men värdet var så lågt så de hoppas att den ska försvinna av sig självt.Jag fick iaf ligga fastande med dropp nu i två dygn och så fick jag smärtstillande som gjorde mig alldeles groggy (usch för sprutor rätt in i magen!!) och sen primperan intravenöst. Det hjälpte så nu har jag fått behålla lite mat idag. Skönt o vara hemma igen!
    Skönt att höra, hoppas ni får må bra nu

Bubblan --- Vilken fin bild på lilla Bubblan bland bubblorna

solouniko ---- vilken liten söötis i älgarna!!
  • Fantastiska Skatt

jaha nähe här var det inte så livat *away gör lite nytta ist*

• Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-07-22 20:33:10 följande:
    Hej hopp i tråden!!En helt OT fråga, men hur länge sitter era barn i vagn, alltså upp i vilken ålder?Känns som mina slutade åka vagn väldigt tidigt när jag pratar med andra.
    När slutade dina?
    Oliwer är 2.5 år och han går ju gärna men vagnen är i princip alltid med och han åker ofta i den fortfarande. (annars får mamman bära )
  • Fantastiska Skatt

Lyckades skrämma iväg alla ännu en gång *bra jobbat*

• Fantastiska Skatt
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 21:32:33 följande:
    hehe Nelly är 4 1/2 nu och då hon ser en tvillingvagn säger hon " Mamma jag tycker vi ska köpa sån så jag slipper ha ont i magen " hehe Nelly får nämligen ont i magen så fort det är trist att gå.  Idag kom bolt & co föresten och hjärtat började nästan gråta då hon öppnade kartongen. Nu sover dom gott alla fyra i sängen.
    Nämen ååå gosfian då blev hon så lycklig över dom?!
    Raihana skrev 2009-07-22 21:27:00 följande:
    Båda mina stora var 2 år. Dom har inte ens frågat efter det, till killen köpte jag en ståbräda men den vägrade han. Han springer hellre Tjejen frågade inte heller.
    Ok. ja det var väl ung. då Oliwer började vilja gå (och köra vagnen själv ) Men oftast om vi ska någonstans och inte bara är ute och strosar så åker han.
  • Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-07-22 21:35:30 följande:
    Då får den åka med som kvällsplagg på semestern!! Gulle dig!!!

Nämen sötisen!!! Kan tänka mig hon blev glad!! Ja, dom försöker ibland dom små. Min tjej håller på med en ny grej: Mamma, jag döööööör om inte min mage får glass....
    Haha dom e kluriga som små Här har Oliwer bytt ut "mamma jag vill ha" mot "mamma jag behöver" Han har hajjat att behöva väger mycket tyngre än att vilja ha
  • Fantastiska Skatt
    Flock skrev 2009-07-22 21:52:20 följande:
    Haha, vilken sötis!! Så kluriga de är!!Nu säger jag natti! Tredje boken av Stieg Larsson väntar.. De är så bra!Natti!
    Ja han e rolig dennadär

Go'natt!!
    trunken81 skrev 2009-07-22 21:53:06 följande:
    Ja! Vi har varit iväg hos mina föräldrar ett tag nu, är bara hemma och mellanlandar lite sen ska vi vidare på fredag igen till sambons familj Är allt bra här? Hänger ju inte med alls här nu!
    Nämen hej! Var ett ba tag sedan, allt bra? Låter som ni har det gott! Semester nu?
  • Fantastiska Skatt
    kexchoklad skrev 2009-07-22 22:00:05 följande:
    Go kväll! Vad händer här då? Har det dykt upp några nyheter?
    mjanä, ytterkläder men dom har du hunnit se va?
    trunken81 skrev 2009-07-22 22:00:17 följande:
    Ja äntligen, kan ju inte påstå att vi fått så bra väder på vår semester men ändå skönt att vara ledig så det kvittar lite Igår var jag och sambon och red islandshästar, och aleya har haft fullt upp med sin mormor och morfar. Mysigt  Annars har vi mest bara umgåtts med familjen, Aleya har träffat sina kusiner :) Annars allt bra?shoppat mycket av den nya kollektionen? jag har mest bara shoppat en massa polarn&pyret..har ju fortfarande bra rea
    Ååå vad mysigt det låter!! Fast jag håller med, vädergudarna e inte särskilt bussiga nu *muttrar*

Har är det finemang, dock lite lite sol även här som sagt. Nej jag har inte shoppat ngt fr höstkollektionen .... Än
    Ah, har dom? Du vet jag har sisådär 10 mil till närmsta pop så jag e inte så bra uppdaterad haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14