Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

trunken81 skrev 2009-07-22 22:08:29 följande:
    åhhh 10 mil haha jisses!!
    japp, här bor man mitt ut i ingenmansland
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:31:25 följande:
    jag tänkte det också först men jag har ju lovat fraktfritt på köp nu så jag ska inte snåla och hålla dig på halster Hmm...undrar om ngn gjorde fel på T nyss? Hade ett plagg ute för 99 kr på köp nu. (Fraktfritt) utrop 98 kr och det tog någon! Nu missade ju denna fraktfritt bara för en ynka krona och får dessutom vänta en vecka till på plagget.
    öeh va? Sicken miss
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:35:06 följande:
    Ja eller hur? H*n kan ju inte tittat eller tryckt fel. Jaja...
    *knasboll*
  • Fantastiska Skatt

*gör ett nytt försök*

ängeln83 skrev 2009-07-23 15:54:21 följande:
    Hej sötfis
    Hej!! Hur är det med er?

Jag håller faktisgt med dig om buggan, tycker också den känns "billig" *duckar för äggkastningen*
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-07-23 16:04:49 följande:
    Japps, köpte Scooter 2.0 för några dagar sen, I LOVE IT!!!Tror den kostade 2400 kr, och den är verkligen SÅ mycket snyggare och bättre än dom tidigare, har haft en 08:a innan.
    Vart kan man kika på den?
    Måste ha en ny till Oliwer men har noll koll på nya modeller
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-07-23 16:07:25 följande:
    Jorååå, det är helt ok med oss, förutom tråkigt väder o världens livligaste bebis i magen som snart sparkar sönder mej Mmh, jag antar att jag blivit bortskämd med Emmaljunga, för det känns verkligen som kvalite, Buggan känns lite som en sån där 199 kronors vagn *duckar ja meee*
    Ja fy här slutar det aldrig regna verkar det som, men men då slipper man iaf ångest för att man är instängd på jobbet Värre för er som har semester i detta väder *trist*

Nämen är h*n inte snäll mot mamsen? Du får försöka trösta dig med h*n bara talar om att h*n trivs och mår bra OjOj vad vuxen jag låter - minns hur hemskt det var *ajaj*

När beräknas mini kika ut?
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-07-23 16:08:17 följande:
    Den finns på Emmaljungas hemsida, hade tänkt köpa en lime eller orange men kom hem med en dark grey, så himlans fin är den.O jag rekommenderar den verkligen.
    *såklart, pucko mig*

Den ser helt klart ut att vara ngt för oss! Jättesnygg! MEN jag vet inte hur man ska vänja sig vid fasta hjul när man har haft svängbara i över två år
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-07-23 16:17:56 följande:
    Näääh, suck för detta regnande, det känns verkligen som hösten kommit nu, o mörkt är det också. Naeh, inte snäll alls Liam var också livlig i magen men inte såhär, det bonkar o bankar dygnet runt. Men det är ju mysigt också. Är beräknat t 11 nov, är i v 25 nu, så det är ju ett tag kvar.
    Ja det gör ju det men de säger ju att sommaren ska komma tillbaka i augusti, hoppas verkligen de har rätt!!
    Tycker iof sommaren förskjuts mer och mer för varje år, nästan alltid bäst väder i aug/sept.

Ååå myspys!!
    Men då är det ju inte alls särskilt långt kvar !!! *spännande*
    Börjar Liam förstå vad som komma skall?
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-07-23 16:26:44 följande:
    Naeh, det är klart, fast det är ju en vanesak, o vagnen är så pass smidig att jag iaf inte saknar svängbara hjul.

Det får vi hoppas, o det brukar ju faktiskt vara så, juli är nästan den månaden med sämst väder, himla puckade semester tider man har Får väl trösta mej med att jag har 2 helt lediga somrar framför mej. Naeh, egentligen inte, tiden går verkligen snabbt, o Liam föddes ju i v.35, alltså om 10 veckor , får väl se hur länge denna busen stannar. Njaaa, han pekar på magen och säger bebis men jag tror inte han förstår egentligen.
    Ajusja du ska ju vara hemma och snosa gullungar i två år till ju *avis*

Hihi men just det , berättade inte du först i v 25 eller så om grav. så det blev en väldigt kort väntan för omvärlden Fick för mig det.
    Han förstår säkert mer och mer ju mer det närmar sig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14