Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-08-16 21:26:21 följande:
    Hihi, då är du där mitt i Ramadan, men Tunisien är ju mer Europa än Nordafrika så det lär ju inte märkas. Skulle inte åka dit för att Tunisien är inte en demokrati och att maken har ganska stor chans att åka i fängelse bla. Synd för det är ett fint land!! DU ska absolut inte var rädd för att åka dit!! 
    oj...... då ska man nog unvika åka dit om... det samma gäller min make han vill så gärna besöka Iran som hans pappa kommer ifrån.... men det innebär för mkt risker för han att åka. både vad gällande fängelse/ risk att bli dödad.... så vågar inte att han åker ner....
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 21:36:06 följande:
    jadå, jag kan fixa tårtan som hans present Gissar på att syrran ska ha kalas helgen 24-25 för hennes yngsta som fyller den 22...men vi får se när det närmar sig så det inte krockar
    =)..... jo men anpassar oss..=) när var din lile bulle beräknad föressten???
  • Greksmurfen
    MammatillO skrev 2009-08-16 22:34:45 följande:
    Jo men det gör inget , han får vara en brud lite då och då
    =).....hihi...sött =)...

frågar igen ngn som vet vart puzzebyxa baby kan hittas??
  • Greksmurfen

ååååh såg att rainbow mössa fanns på llm..me fanns bara 0-3 m ngn som vet vart man kan hittta den i 6-12mån??

• Greksmurfen
    stökmamma skrev 2009-08-16 23:08:06 följande:
    nån som sett pussleleggings till baby? strl 80?
    hihi frågade jag nyss med=)...verkar inte finnas=(
  • Greksmurfen

vilken stl ska ja ta i en kortarmad ¨å kortbent suit molo hittaden med kammo å maken hade blivit så överraskad om maxen kom i en sån=).... vi ska ju snartt iväg utomlands med så det passar ju men fråga e om ja ska ta 74 lr 86.... fö 80 vart slut... i suitar kan han inte ha 86 än men body gick bra provade idag=)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14