Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-08-28 22:30:04 följande:
    katvig. ida t, ej sikke lej... *fotar* suits, leggings, tröjor, linne, t-shirts, strumpbyxor... en klänning jag ångrade sist att jag inte köpte.. den fanns i 92 nu =)) *hon har 86 mestadels nu* så lite stor nu, men växahög.. lagom efter jul typ.. sonen va med, fick välja lite saker "fäv" "mamma ja vill ha den me lengbåge på, o den me lutballong" o ett större linne åt han.. =) *råkade få med mig 2 exakt samma tröjor, i samma stl.. oj vilken koll jag har.! *
    helluuuuuu
    bild bild bild å ett stycket nr=)
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-08-28 22:45:20 följande:
    men lugna ner dig nu va jag har messat?? hmm.. inte mobben på?? ska ge dig dina bilder.. 2 min...
    =P... haha den e stendöd.... pratade ju med dej för länge innan =p hahahahha ska slänga den på laddning. kom hem för 30 min sen... har fixat å donat inför svensexan å möhippan ju tills imorn..pust..
  • Greksmurfen

butte: så fin han är i puzzel =).... kommer nog önksa mej det till max när han fyller 1 år nu om 2 mån=)... de vill ju veta va HAN önskar sig =P. kommer nog inhandla bodyn å byxorna...såg att klk hade cem emn de hade ju bara 74 i byxa =(

• Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-08-28 23:10:44 följande:
    www.familjeliv.se/hem/lj2/gallery/phpza7j1c.j... www.familjeliv.se/hem/lj2/gallery/php9z350w.j... till greksmurfen =)) jag e nog totalt dum i huvudet.. jag KAN inte lägga in bilder??? kan nån vänlig själ utförligt beskriva HUR man gör?? o stl o allt som man ska tänka på?? jag har plus! *trögboll!!*
    weeee. fin fina =).... bestämt dej om apan =P...... du får gärna iaf ta en bild på den =)
  • Greksmurfen

go kväller... nu e ja tillbaka från svensexa å möhippa..brossan sak gifta si nästa vecka.. pust.... det har vatt full rulle... hmm tror brossan kommer ha en rejäl skallevärk imorn =P........ ser att deet verkar slaktas molo för fullt här... =S skulle no inte klara sav att göra det..
    finns det linne i puzzel ????? hade ju vatt kul å ha med nu när vi ska till grekland i sept =) maxen kan ju ha 92=)...

• Greksmurfen

hej lj2: har inte hunnti med överföring ..pust hela gårdagen var stressigt med allt kring möhippa åa svensexa å idag städning ...pust är previs klar

• Greksmurfen

lijlan... den där lurvsuiten hade ja gärna plockat om det inte vatt cerisa kantband =(.....inte så fint till en kille ..... den är verkligen underbar...

• Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-08-30 20:54:58 följande:
    jag sitter fortfarande o velar på den bruna med velourapan.. =)) har provat den.. =))
    =)...har du fått överföringen???
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-08-30 21:29:25 följande:
    hej.. jag va faktiskt alldeles nyss inne o kollade.. =)) o japp =)) de sitter på mitt konto =)) har inte kollat va de väger.. kanske ska göra det? eller ska jag ha dom här nån dag till??
    h dem där ngn dag till=)...ska till kosta outlet på tis=) så skicka en lista till min mob=) shoppas pop=).. ska kolla på reima lite med tro=)
    ska köpaa nya hängselbyxa till max.. köpte ju ett par i 74 så dum som ja va å ja han är 74,5 nu så det sägeer allt..hoppas ja hittar likadana.. de e sånna med en extra fleecebyxa i som kna tas ut om det blir för varmt ......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14