Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

quiet thought : usch stackrs liten... styrkekramar till er ......

råsa bubblan: vad var det som est hade för deal ?? du snckade om i bildtråden

råsa smurfen du får skicka din adress så ja kan lämna dina grejer till dej =).. men som sagt hinner inte med det denna veckan... men i nästa=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

kan ja inte se!!

Morty skrev 2009-09-01 23:05:52 följande:
    Est har sänkt priset på Molo t-shirts har jag för mig. Har för mig att det gällde en viss tid men jag sitter vid 'fel' dator och har inte mailet här. De är iaf sänkta på hemsidan.
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-09-02 21:28:20 följande:
    Ja heeelt! off är jag! Har inte ens lust att fota ungarna o lägg ai bt.. Knappt ens filmat Mirre mus nu när hon går.. *dålig mamma* Måsterycka upp mig.. Knarka lite kanske
    Kan säga att maxen knallar runt här med =).. så sött å se dem gå runt eller hur de där söta små stappliga stegen... för balansen är ju inte den bästa än =P..
  • Greksmurfen

gah missade jag buså rackartygs rea =(.. de hade vella 20% idag =(.....har varit så mkt så ja glömde ji bort att ja som skulle fynda till maxen =(

• Greksmurfen
    Incommunicado skrev 2009-09-02 22:18:34 följande:
    jag köpte det till bebbe i magen - babushka med lila mudd och en body med lila stars till och en med pussel. Klart grabben ska ha babushka!!
    =)-... hmmm asså jag får ju nte shoppa mer har egentligen shoppingförbud som mga andra här =P...... men e ju så sugen .....ska man slå till råkadehitta lite mer som ja ville ha med..
  • Greksmurfen

hellu liljan =)

e det oki om ja råkar ringa å terrra dej om mina tårtor imonr =p.. du har lite erfaernhet iaf... ringer ju bara om ja måste=)....¨
    ska baka botten idag till doptårtan å gör det ja ska täcka med etc med tänkte ja..

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-03 14:25:06 följande:
    ja men svarar jag inte så är jag upptagen med totalt 11 stora kartonger som kommit idag varför levererar ALLA samma dag för *suck*
    hahahaha... skojigt värre=) hur går det angående molo förresten ..har du hört ngt angende dem om du ev får ta in det???
  • Greksmurfen
    Pimm skrev 2009-09-03 15:10:32 följande:
    God eftermiddag tjejer! idag har efterlyst pusselleggings åt er i vår lokala butik. Dom hade fått in 4 kartonger men ägarinnan kom inte förrän på lördag så tjejen visste inte vad som fanns i dem men jag bad dem ringa om det fanns pussel:) Allt för er!:) Dom hade body/tunikor med kanpp och klänning i babushka och nog alla storlekar. Dom med knapp fanns upp till 128.
    ojdå då får du uppdatera oss.. har de ngn webbutik eller hur e det??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14