Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

melizza skrev 2009-08-25 10:27:38 följande:
    den här tyckte jag var skitsnygg....till dem tightsen www.sweetfunky.se/ProductPopup.aspx...
    jo det vatt fint=)....

har lagt ut ngn bild nu i BT var ett tag sen råkade få med nga från norrland å vårt vildmarksäventyr =P.... ngn får gärna hjälpa till å klostra in då det typ inte funkar för mei i mac
  • Greksmurfen

kappan fiinns i vår lokala butik i växjö med.... hutlösa priser dock för en jacka.. men som sagt tar blir nog ensam om den =)... men gud så söt hon va=)

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-25 23:24:29 följande:
    oj men då var han stor för o födas i v.33 Maia vägde 2520 o gick ner till 2210 som minst
    vilka små knoddar =)... iof så va maxen inte så stor... han föddes i v 39+2 å vägde 2900g å 50cm så det va med en liten späd baby....

hej förresten......=)
  • Greksmurfen

lj2 hmmm kanske skulle tagit mej en tripp till jönköping=P
    fanken det e så mkt just nu bara ..... planera till bröllop..brossan gifter sig nästa helg å ja ska dona med tårtorna.... så måste beställa alla grejer till det..... sen e det möhippa å svensexa på lör... pust ...

hmm har ju läkar tid kl 13 på lasarettet imorn.. =S.... hur länge har bombom öppet?? vad har de för skoj i butiken rent generellt??

• Greksmurfen

lj2: är det värt för mej att åka dit??? är ju en bit från vxö så att säga ...lr kan du tänka dej å kolla till mej=)..... stl 80-86.....fanns det ngt i molo i dem stl? såg att du handlat en hel del katvig.. de går oxå hem=)..... men det är bara kl'der i den butiken lr??

• Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-08-26 21:22:43 följande:
    jag hittade en del, men kollade oxå mest flick =)) men ja, det fanns en del tycker jag.. =) skulle velat rota lite mer utan press på mig =)
    =)...du skulle inte vilja ta en titt åt mej när du ska dit. typbodysuits, bodys, byxor. ns, katvig, molo 80-86. dock så är byxor i 86 för stort för han om det skulle vara ns. skulle vara jättesnällt..känner ju att tiden är knapp =S...
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-08-26 21:33:05 följande:
    om jag åker in snart igen så absolut.. har ju dock 3 mil att åka ändå =)) *skriver upp i mob, vilka saker du vill ha*
    =) skulle bli så glad.....å tänk inte om flickiga kläder å se angående färg..tyckte de lila vatt fina i katvig som du köpt maxen skulle nog gilla dem med =)...
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2009-08-26 22:28:22 följande:
    Oj oj! 23 plagg! Åk dit och mmsa massa massa bilder så jag får vara med på en hörna
    hihihihi ...jag har första tjinget där =P.. iof har vi olika stl =P
  • Greksmurfen

det där med namn e svårt.....
    hade vi fått en tjej så tro ja vi hade döpt henne till martha , Tindra zethare (betyder tindra som en stjärna =) ) men vi har ju med en liten max =).. lr ja maximilian å har med haft maja i tanken med de rimmar så bra ihop=)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14