Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-10 22:39:26 följande:
    Inga pippisar? :-O Det går ju inte. Jag har köpt Tröja, klänning, leggings och mössa Finfina!!
    Hur ser klänningen ut? Det blir inte för mycket??
    Morty skrev 2009-07-10 22:38:41 följande:
    Åh vad spännande!! Du tar foto sen och visar väl. Ja man har allti någon riktig favvis.
    Absolut, ska fota henne massor! Just nu är inköpsprojektet att köpa lite fina kläder, roliga som hon kan tänkas gilla och så får vi se sen när hon ska klä sig hur det blir *spännande*
  • mortillsju
    Raihana skrev 2009-07-10 22:43:59 följande:
    Dom från i höst, inte höstas...... Såg att Bubblan också trodde från i höstas....
    Åhhh just det. Det finns prickiga denna höst med *andra prickar* Jag gillde dem som fanns förra hösten jag.....
  • mortillsju
    kexchoklad skrev 2009-07-10 22:44:02 följande:
    Jag tycker att klänningen är fin, men inte med pippileggings till. Det blev alldeles för många pippisar. Ska ha någonting enfärgat till leggingsen.
    Hmmmm, får kolla in den då. För den gillar nog S.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-10 22:54:57 följande:
    Tycker dessa färgerna blir så fina ihop
    Det var tjusigt!! Underbart ihop!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-10 23:11:30 följande:
    Usch vad jobbigt! Mina tre äldsta sitter i soffan med sin pappa och tittar på hulken. Mamman slapp. Tur!
    Skönt när man vet vart man har dem

Min dotter är ofta lite sen så jag tror hon kommer strax, men idag var sista jobbardagen inför semestern och jag är både upprymd och glad.

Piggare blir jag inte av att jag nu har dator och kan hänga här om kvällarna *superkul...har saknat*
  • mortillsju
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:15:23 följande:
    min lilla är fortfarande vaken någon son har tips på hur man gör för att hon ska somna tidigare
    Minska dagsömnen (eller ta bort helt). *tipselitipsar*
  • mortillsju
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:19:24 följande:
    hon sover ca till 10 på morgonen sedan vid 12, 14, 16, 19 men det är inte länge högst en halvtimme
    Ok....liten krumelur....då är det bara att stå ut det blir bättre med tiden.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-10 23:20:47 följande:
    Oh det låter ju fint! Måste kolla!
    Kolla och visa.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14