Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fast jag myser med mina lite större nu med. Ibland smugglar jag upp S när hon sover och gosar lite med henne Och sen alla härliga sagostunder vi har, så underbart det är. Och roliga saker hon berättar , och M som ska mysa i soffan NU *älskar*

• mortillsju
    snigelina skrev 2009-07-10 23:46:24 följande:
    Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?" Gaaaah.
    De vet precis hur de ska linda en runt sitt finger Sötisar.
  • mortillsju

Här vill man ha smakråd och så är ingen här *surar*

Det till att vänta till ikväll då

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:24:10 följande:
    Det skriver jag inte här då de kan ses som "reklam" eller annons,  jag vill bara ha lite hjälp med tänket  
    Jag läste tillbaka lite om lurvar och när de kAN TÄNKAS Att komma. På ajabaja väntar de vinterkläderna nästa vecka och lurvarna nån vecka eller två efter detta. Trodde hon.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:22:51 följande:
    Ja e ju svag för både knapptröja o tunika men kan ju inte ha två i samma strlk heller, lär ju bara bruka en.. Ni har ju sett Bubblan i både tunika o knapptröja, va e hon finast i?
    Om du ska sälja av så skulle jag bara behålla det som lillan kan ha nu och i vinter. resten skulle jag sälja. Ingen växalåda alls alltså. *stenhård*
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:34:15 följande:
    Gahhhh INGEN växalåda!! *hemska tanke* å har vi problemet att tunikan i 92 börjar bli aningens liten å sen är nästa 104 som då är aningens stor istället
    Med tanke på din lilla söta bubbla så tror jag inte hon kan ha 104 i vinter. S har 104 i knapptunikorna och de är aningen stora på henne. Behåll du 92an, använd flitigt och sälj när den är urvuxen. Så skulle jag gjort.

Nä ingen växalåda har jag sagt. Det kommer hela tiden nytt och fint till din lilla gullunge.
  • mortillsju

Jag blir så himla inspirerad av ert Traderande så jag har börjat samla ihop kläder från förra vintern som ska säljas *skönt*

• mortillsju
    LJ2 skrev 2009-07-11 19:39:19 följande:
    kanon!! bra o sponsra lite till nya kläder ju
    Absolut. Jag fick in mer förr när jag köpte mer, men nu har jag mer balans i inköpandet och då sliter vi ju på kläderna mer. Men lite kommer ju in. Jag brukar kunna sälja förra vinterns vinterkläder samt några inneplagg och på så vis sponsra ytterplaggen för vinter som kommer. Det känns ju rätt bra måste jag ju säga.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:39:48 följande:
    Hm.. Nä 104 känns rätt långt bort egentligen de åxå.. Kanske nästa sommar eller höst.. Å men en liiiiiten växalåda då, verkligen jätteliten!!
    OK pyttigt liten då. Jag tror nog jag är rätt unik här som inte har några växalådor alls
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14