Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-12 14:13:07 följande:
    ja köp en fin nanoou jag har alltid älskat nanoous suits och kvalitet
    Tack för tipset! Nu är de beställda!!
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2009-07-12 14:18:29 följande:
    Jag har ju tänkt mig ett tokrolig höst klädmässigt till min superarga och kräsna dotter på snart tre. Hon gillar allt tokigt och grällt. Här är några plagg jag tänkt kunde funka lite huller om buller, vad tror ni? Överdelar: www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22350 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22341 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22413 Leggings: www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22673 Byxor som jag tänkte sy om lite så de inte är så vida nedtill: www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22682 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22709 www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22691 Utöver detta har vi en svart klänning med vita stjärnor, lapptäckesleggnings, lila stjärntunikan. Sen behövs ju lite kjolar att bryta av med och velourbyxor såklart....
    Och sen blir det såklart en babuschkatunika, kuliga randiga leggings och nån velourklänning med!!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-12 14:25:28 följande:
    gillar hon galna färger så hade jag inte tagit de nedersta byxorna... jag hade inte heller köpt både svarta leggings och svarta byxor utan bara en av dom... sen hade jag köpt pippitröjan och köpt katvigs orange/tunkorsa och brun/bruna leggings på rackamaja (om rätt strl finns kvar)
    Det kommer bara att bli ett par svarta stjärnbyxor/leggings. De nedersta byxorna tvekar jag på med men jag har en svartvelourtunika jag sytt själv som jag inbillar mig kommer vara skitsnygg till...men tokroliga är de ju inte *fundilerar*

Det brun/bruna leggingsen har jag beställt, ska genast leta efter turkosorange med en gång....tack för tipset. 
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-12 15:04:46 följande:
    gahh jag har gjort den största gaderobsrensningen här hemma ever tror att det är ca 50-70 dansk plagg som ska ut  det är mycket för att vara butte och när jag äntligen tog mig i kragen och började fotografera så dog såklart batteriet i kameran
    Oj vadan detta? är det dags för en rejäl förnyelse? Tillväxtspurt eller vad?
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-12 15:10:13 följande:
    ja lillebror har blivit stor, så alla suits (nästan) velourheldressar, bodysar ryker. och sen är resten förnyelse och isabel har växt ur en del... tex fiiin garnbolsklänningen sitter preciiis snyft
    Men du får köpa fint nytt i höst istället.

Garnbollarna som är så söta....
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-12 15:13:05 följande:
    jaaa underbaraste garnbolls klänningen! den är så galen att den är rolig
    Tokrolig....och sen var färgerna fina på den tycker jag.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 18:58:52 följande:
    Å fy sjutton!! Kollade just mitt konto och nån har tömt det på pengar Ligger tom minus, hur fasiken det nu gått till då jag inte ens har kredit utan bara konto!! Den 16: alltså i Torsdags har nån handlat för en summa nånstans, ser inte svenskt ut då summan är ojämn, å företags namnet har jag aldrig hört talas om!! Va precis i kontakt med telefon banken å dom ska återkomma i morgon.. Spärrade aldrig kortet, men känner nog att jag bör göra det ändå.. Tänkte flytta alla pengar som kommer in till ett annat konto som kortet ej är anslutet till.. Fy va ledsen man blir
    Oj vad jobbigt. Men babnken kommer att ersätta dig. Men jag förstår att det känns jobbigt!!
  • mortillsju

Hej i Tråden!

Tillbaka efter en veckas semester ....härligt att vara borta och härligt att komma hem

Men ser en massa sorger i tråden....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14