Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-22 10:23:33 följande:
    Åhhh strunta i dumma pojkar. Viktigast är att hon känner sig fin och glad i sina kläder!!Den nya ger ett mer smutsigt ibtryck, den gula är ej klargul, den gröna mer mossgrön osv.
    Jo Nelly är ingen tjej som direkt tar åt sig heller {#lang_emotions_laughing} aa jag satt precis och jämnförde med den gamla som jag har på bild. fast och få tag i en gammal är väl nästan omöjligt.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    mortillsju skrev 2009-07-22 10:30:30 följande:
    Det tror jag inte. Tradera lär väl ha en massa i höst tror jag Men den nya är fin den med.
    ja jag tror nästan jag gillar den mer faktiskt....den är lite dovare inte så skrikig...Men så såg jag den lila nu med wojne wojne hur ska man välja ....
  • Mamma Kråkan
    mortillsju skrev 2009-07-22 10:34:12 följande:
    Den lila är härlig. Jag tycker att den i verkligheten är lite mer "grillig" än hur den återges i min dator.
    Visst är den fin...men inte så cool {#lang_emotions_dreamer} tror det får bli en regnbågsoverall och en hallon färgad jacka.
    snigelina skrev 2009-07-22 10:35:21 följande:
    Den lila är ju sååå fin
  • Mamma Kråkan
    mortillsju skrev 2009-07-22 10:40:46 följande:
    Nä det är rätt. Fin lila men inte så som regnbågen såklart. Den passar nån med attityd Jag försöker gå på vad barnen vill ha så långt det går. Det  är ju deras kläder.
    eller hur..vad dom vill och pappa *asg* han satte sig direkt på tvären då jag föreslog rengbågs overall till lillkillen ...*tönt karl*
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer jag såg det pratades buggor jag har PF med skury topp sett och PF åkpåsen ap snyggt

• Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-22 10:52:07 följande:
    OT men är det några Bugga ägare här inne?Håller på att göra iordning vagnen inför försäljning, har tvättat toppsetet men kan man göra bas setet i tvättmaskinen?
    jaap knäpp bara alla detaljer och så 30 g utan ´sköljmedel
  • Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-22 11:03:30 följande:
    Har du fått mitt mail?
    noop
  • Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-07-22 11:07:02 följande:
    Haha ja, det skulle han nog  Fina bilder i BT. Funderar på att beställa de där randiga muddbyxorna till pippiklänningen, bra att få se bild på det tillsammans. Passade ju toppen  Får jag komma in till dig förrresten? Åhhh, det är så fint. Nästan lite bättre än rååsa va? Har du bild?
    På fel håll men här kommer dom...

Den är så fin...men rosa är med fin...jag har ju två en brun åkpåsen med sand topp också så man kan ju ha två {#lang_emotions_dreamer} 
  • Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-07-22 11:14:14 följande:
    Jääättefin! Tror nästan det blir den.. Man får ju ett toppset i fleece på köpet nu när man beställer vagn så jag får hoppas jag får något fint  Fast alla som beställt från "min" butik här har fått svart.. Men det funkar ju till allt iofs!
    Aaa jag fick ett orange
  • Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-07-22 11:19:34 följande:
    Fint! Jag hoppas jag får nått annat än svart iallafall.. Rosa/Gul/Orange/Grön ja alla roliga färger är ju roligare än svart
    hehe och jag som blev sååå missnöjd med min orange {#lang_emotions_wink} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14