Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-10-04 22:50:57 följande:
    Appsolut!! Tycker dock den är mer gul än vad bilden visar....
    Superfin! Trodde dock att det var svarta kantband.
  • SmillaMilla

God morgon!

Vad händer här?

Jag har redan fyndat skor i lokala butiken. De hade kavats vinterskor till halva priset. Perfekt för F som bara kan ha kavat.

• SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2009-10-05 09:34:44 följande:
    Gomorron! Eller nja är lite nere.. Lucas opererades ju 30/8, reopererades förra måndagen för att det inte läkte som det skulle, stor glipa på typ 3 cm. Nu läker det inte heller!!!!!!!!! Han fick trösta mig igår "mamma, det är faktiskt inte så farligt om jag måste operera mig igen, det går ju fort och de är så snälla och jag sover så gott.. men jag vill helst inte göra det imorgon, för då vill jag till skolan" min goa kille..
    Stackars mamma {#lang_emotions_kiss}

Skickar en stor kram.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 11:21:47 följande:
    Han är 89,5cm och 2,5 blev han i augusti.. Det är ju inte konstigt att vår växalåda är så stor som den är eftersom killen står och stampar på samma storlek Och inte en groda fanns att skåda på Småfolk
    Fast har han stått still länge så gör han säkert världens tillväxt hopp rätt som det är. Det brukar ju vara så.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-10-05 11:34:14 följande:
    Vad kul att du gillade det Ser gärna en bild eller flera
    Ha ha ja jag älskade det. Benvärmarna var aningens stora Men armvärmarna kommer passa som benvärmare så det lär bli superbra. Skall självklart fota massor
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-05 13:55:25 följande:
    Vad tror ni, går det bra att sälja en lurv på T nu, eller får man bättre för den framåt våren?
    Jag letar lurv nu
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-10-05 14:14:38 följande:
    Här har vi så kallt att barnen har fått ha täckjackor då vi var ute på förmiddagen, det låg till och med lite snö på marken när jag klev upp i morse. brrrr
    Oj oj, ja här tjatar sonen sönder mig om att han vill ha sina nya vinterkläder. Snart ger mamma med sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14