• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-03 11:52:34 följande:
    Ja i jeanstyg? Den är jättefin Har den modellen i vitt med svarta blommor
    Ja det var i jeanstyg, fast inga blommor på. (Eller var det bara den i vitt osm hade blommor?)

Det fanns snickarbyxor oxå, i samma modell, typ...fast det ju var byxor och ingen klänning...eh...det lät ju lite konstigt det där. Fast de var faktist lite lika.
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-09-03 12:05:43 följande:
    ja jag vet vilka du menar Snickarbyxorna var liksom lite "puffiga" i modellen.Vill ha den vita med blommor till lillasyster...i 68 eller 74 så hojta om du ser en sån någonstans
    Men nu måste jag få se den i vitt, det lät ju jättefint!!
    Klasrt jag hojtar!
  • Tejja

Hjälp mig nu tjejjer: Vilka har hummelnyheter och ej sikke lej?

• Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-09-03 12:18:59 följande:
    har haft den i TRE olika storlekar sen Maia var knappt ett år *älskar*Jättefin på sommaren så här, o på vintern kan man tycka att det ser ut som snöflingor så jag har haft den som julklänning också
    **Jättefin**
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-09-03 12:22:36 följande:
    babyshop?
    De hade inte det jag ville ha, letar efter en hummelkjol jag såg tidiigare idag (jenna) men hittar den bara på liten på landet nu och jag vill kunna köpa ej sikke lejs velour och jeansklänning på samma gång. Men de har inte dem där.
  • Tejja

Nu ringde de precis från dagis. Hon har ätit och somnade för 5 minuter sedan, så jag behöver inte komma förren halv två! Lilla söta Neah, ligger på madrass på golvet med alla andra barn och sover! {#lang_emotions_heart}

• Tejja

Fiiiiina barn i BT- ta åt er, allihop!

Smultron, vilken storlek är det på overall respektive barn?

• Tejja
    Soffs skrev 2009-09-03 22:53:08 följande:
    Visst är det en knepig tråd att ta sig in i. Jag skrev massor när jag var föräldrarledig -06 men sedan jag började jobba heltid är det stört omöjligt att hänga med och då är det förstås svårt att märkas. Jag är nu "periodare" och läser nästan enbart och då för att ha lite koll och få tips.Passar på att fråga 1) Någon mer som inte har fått orderbekräftelse från BoR? Jag handlade i deras webshop för första gången igår kväll och har inte hört något alls. Skicakde även ett email idag på em som ännu äår obesvarat. Brukar handla i butiken när vi är "hemma" men kunde inte låta bli erbjudandet igår.2) Ida T regnkläder + stövlar någonstans? Webshop eller fysisk butik i södra Skåne? Harmonibarn hade slut i rätt storlekar 3) Jag upplever Luckylittleme som dyrare än andra butiker. Är det en felaktig känsla?
    Kan tyvärr inte svara på någon av dina frågor!
  • Tejja
    Soffs skrev 2009-09-03 22:57:56 följande:
    Jag tar inte illa upp
    Vet att BR brukar vara ruskigt snabba på att besvara mail, men de har kanske lite fullt upp efter rabattkvällen igår.
  • Tejja
    LA Woman skrev 2009-09-03 23:00:07 följande:
    Nähä, godnatt godingar  Ska upp tidigt imorgon och leverera ett barn vid skolbussen och ringa tandis
    God natt! Ska oxå försöka slita mig...snart...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14