Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-24 11:59:05 följande:
    Nä frysa kommer hon definitivt inte göra sen har hon ju alla dessa underbara ullkappor också Åhh vad jag hoppas att hippojackan passar i år igen, ÄLSKAR den!
    Ja den är verkligen super fin
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer hämta precis ut paketet med hallonröd overall och space & pippi väpnar luva *ljuvligt *

• Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-24 14:56:27 följande:
    åh vill se bild sen
    Själv klart...{#lang_emotions_laughing}

Vad tror ni man ska ha för stl till viggo i overall 86 eller 92 han väger ju 10 kg och har 86 och lite 92 i molosar.
  • Mamma Kråkan
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-24 15:15:29 följande:
    Vet inte hur ålng din Viggo är men jag provade en Molo-overall på min William idag - han är 80 cm lång och väger 13 kg och storlek 86 var lagon till honom nu så jag undrar om jag inte skulle köpa en storlek 92 till honom till vintern...
    aaa då kanske 86 räcker till min lilleman hur gammal är han ?
  • Mamma Kråkan

uaaah nu var ju den orange slut på llm i 92 någon annan som fått in dom?

EVERLOON har du hört mer från B&R om när sakerna kommer?

• Mamma Kråkan

*hehehe* på tal om priset på overallerna så idag när den kom & Nelly hade provat så la sambon i soffan och overallen en bit bort. Då säger han wow kostad den 299 kr. *haha* nää du missade ettan svarade jag då {#lang_emotions_tongue_out}

• Mamma Kråkan
    Quiet thoughts skrev 2009-07-24 17:13:36 följande:
    Jooo Jag är rätt nära att vara förkrossad.
    Skickar en stor kram & hoppas allt går bra.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:23:25 följande:
    Julia--- Vilken size har du på overallen i bildis? Vilken size på luvan? Å hur stor är din sötis?
    Hej hej overallen är 110 och luvorna 4-5 år. Nelly väger 15 kg och är 99 lång för en vecka sen .
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:38:36 följande:
    Å hon är typ då 4-5 år? Så du upplever luvorna normala?
    Hon hade aldrig kunnat ha större eller mindre. Den går lätt på men där är och växa i med. Jaap hon är 4 1/2 men en liiiten sådan tydligen alla hennes kompisar är mycket längre och tyngre {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:42:02 följande:
    Ha ha ha Å jag som verkligen drog bort MASSOR från listan, den av bra mycket längre från start!  Jag har verkligen jobbat stenhårt för att få den lagom denna gång så nu e ni tysta
    *hehe* då säger jag duktig flicka {#lang_emotions_wink} det är fördelen med två barn jag har 2 olika listor så ser det bättre ut {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14