Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-23 22:31:02 följande:
    Nja, jag har fått för mig att jag ska ha en body och en byxa:-9 Jag vet inte varför. Typiskt mej när jag har fått för mig något är det väldans svårt att tänka om Jag får fundera lite till men det blir nog den med randiga ärmar iaf.
    Haha ja, så är det ibland! Men allt med butterfly är ju underbart så det blir nog bra vilket som! Åhhh vill verkligen på salgen, sa det till min sambo här om dagen. Han älskar ju också molo och vill gärna att jag ska fara. Mest för att köpa och sälja vidare tror han, haha! Fast då tyckte han att jag skulle strunta i att köpa en ny bugaboo när vi ändå har en fin vagn som bara är 4 månader gammal och ta dem pengarna till salgen istället {#lang_emotions_tongue_out} Tokiga karl, jag vill ju både ock! {#lang_emotions_cool}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 22:40:33 följande:
    Tycker nog bestämmt att det är dags för dig att sälja av lite på T nu, hörde nått om en för liten bambi också {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_wink}
    Morty skrev 2009-07-23 22:39:23 följande:
    Att de aldrig fattar!!
    Haha ja, typiskt karlar alltså! {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    LJ2 skrev 2009-07-23 22:40:09 följande:
    o sen kan de inte ha för många kläder haha.. inte enligt mig iaf.. kommentarer som "shit vad kläder hon har" som jag får av typ syster eller nån annan hör jag inte. eller bortförklarar att ja, men det är ju i 6 olika stl, så klart det blir mycket då
    Nä precis. Finns inget som heter "för mycket kläder" i det här hemmet {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_wink}
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 22:46:17 följande:
    Min karl är inte så förtjust i Molo. När jag har köpt något nytt fint plagg och ska visa det är svaret allt plåttrigt. Jag förstår mig inte på honom ibland Fast småfolk tycker han är fint! Måntro när småfolk kommer med några höstnyheter? Jo, det skulle vara jättekul att åka på salg, men resan kostar ju en del coh så måste man väl ha boende i köpenhamn en natt också. Fast å andra sidan borde jag ju fara när han sa att det är bara att fara om du vill!
    Ja, det blir väl det. Synd att inte Molo är finskt, då hade vi haft nära och bra {#lang_emotions_tongue_out}
    Raihana skrev 2009-07-23 22:48:55 följande:
    Kanske dyker upp på salgen, vem vet.... Och aquaflower och fleur som baby klänningar......ååååååh så fint det vore!
    Åhhh vilken dröm!
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 22:51:43 följande:
    Ja den är för liten men jag tror bestämt inte att jag kan skiljas från den. Jag tror att Ellas docka ska få ärva den, eller så inte Den är ju så fin. Jag MÅSTE hitta en ny till Ella! Jo, jag skulle verkligen behöva rensa Ellas garderob 68 börjar bli på tok för litet. Hon har ju en klänning med garnbollar också måntro om dockan ska få ärva den också ? Ja, verkligen och aquaflower!
    Näe jag tycker allt ska säljas. Jag vet en liten bebis som just börjat använda 68 lite smått som är nästan helt utan kläder {#lang_emotions_wink} *stackars*
  • solouniko
    Emmsan skrev 2009-07-23 22:55:56 följande:
    åhh antar att du tog den grå???? vill se alla färger jööö ngn som har bra bilder =???
    Bara bilderna från katalogen men dem ligger i mitt bildgalleri
  • solouniko

Läste upp salg priser från Stormis blogg till min sambo, han tyckte det var jääättebilligt så det bådar ju gott. Kexchocklad - Vi får ta första föyget ner och sista hem så blir det billigare {#lang_emotions_cool}

• solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:02:08 följande:
    Stackars tös som inga kläder har Måntro hur långärmat går på T nu?
    Jag tycker det mesta verkar gå väldigt bra på T nu faktiskt.. Har sålt bort nästan allt i 50/56, bara tråkiga Hm/lindex kläder kvar. Ska man sälja det i paket måntro?
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-23 23:08:08 följande:
    Ja, det gör vi!!! Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag lämnar Ella hela natten heller. Hon är ju min lilla bebis fast hon snart är ett år Just det ja priserna fanns i stormis blogg det måste jag kolla. Jag har inte gjort det ännu. Hur har jag kunnat glämma det Jag måste vara väldans förvirrad
    Nä, och Milla som bara är typ 8 månader i november, min lilla bebis! Ja gud skynda dig och kolla. Höll ju på trilla av pinnen här hemma. 75 kronor för en babytröja! GOSH! hur kan vi ens tveka?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14