Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:21:27 följande:
    Tycker nog man behöver två uppsättningar vinterkläder om man ska vara på dagis.. Vi kommer ha en overall och en jacka o byxa.Usch ja! Den Holden kan dom beholden för sig själva   *ryyyyyys*
    Den är ju sååå rolig Holden multiflower, funderar på en sån till Milla {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    solouniko skrev 2009-07-25 19:27:20 följande:
    Den är ju sååå rolig Holden multiflower, funderar på en sån till Milla
    Oj, menade såklart multicolor! {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:30:39 följande:
    Gubbens kommentar till den va " å jösses! inte är den där ny va? Hur tusan kom den igenom alla kontroller"
    Haha ja. Perfekt som mig som aldrig kan välja färg! *ett litet stänk av varje* {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:34:44 följande:
    Jo iofs! Det slipper du ju absolut   Nä, jag ska inte va dum med den.. Den är bara aningens för mycket för min smak å är säkert en sån där rackare man måste vänja sig vid
    Haha ja! Jag tyckte den var apful fram tills för någon dag sedan, och nu gillar jag den. Tossigt! Men, jag ska nog köpa den rååååsa som fanns förra hösten av en bekant istället. Karln blir nog liite gladare då {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:37:58 följande:
    Ja den rååååsa e ju aningens snällare mot ögena
    Haha joo. Fast jag har inte sett den IRL ännu, men den ser fiiin ut!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:43:10 följande:
    Å mina lurvar går sketasegt nu  Typiskt när man behöver få in lite kronor..
    Trist.. Synd att dom inte var sisådär 4-5 storlekar mindre {#lang_emotions_laughing} Undra om det funkar att lägga ut lurvoveraller nu?
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 19:44:14 följande:
    Ja nu ska jag jäsa och göra absolut ingenting..Jo förresten- jag ska gotta mig åt alla Småfolkgrejer jag snokade reda på idag. Förklarade nyss stolt för maken att alla mina grejer egentligen skulle ha kostat mig 3500kr men han fattade ändå inte att jag faktiskt sparat pengar*knasgubbe*
    Just ja! Hittade du mycket fynd?
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:51:24 följande:
    Tror de ligger några overaller ute, å det verakr vara olika hur de går beroende på färg.. Jag kommer lägga ut min aoveraller senare dock..
    Okej, köpte ju en lila med röda kantband till Milla i 62. Känns ju aningens liten till hösten. Vet inte vad jag tänkte med.. Så den åker på T tyvärr, älskar färgerna!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:58:53 följande:
    Alltså! Jag har tappat bort en T påse här hemma  Hittar den fasiken inte å nu börjar jag undra om den inte misstagits för en soppåse och kastats
    Nä usch hemska tanke, hoppas den kommer fram!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:59:36 följande:
    Ja den är verkligen superfin!!! En av våra favvisar e det
    Ja så fin, hon hann ju använda den en gång iallafall {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14