-
Åhh det kommer gå bra ska du se! Jag hade sån fruktansvärd ångest för ett år sen när Milo började, men det har gått jättebra. Men jag vet precis vad du menar, jag saknar fortfarande att vara hemma med honom. Är så glad att jag kunnat ta 7 veckors ledigt nu i sommar...RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 09:35:09 följande:Å tror du!!! Börjar nästan gråta en skvätt här Vi har de väldans mysit om dagarna åxå, kommer sakna det...
-
Heej flickor!!
Åh Everlonn, tack för att du bjöd på den grisbilden en gång till. Den presenten är banne mig oslagbar
-
*ASG* Lillebror dåButtelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså
-
Hej flickor! Kikar in från vår semester på Kolmården.
Gissa vem jag träffade här på campingen? MammaStök! HAHA! Otroligt
-
Hej flickor! Kikar in igen, sambon och Milo sover som stockar efter en dag på kolmården. Jag trodde Milo skulle svimma när lejonet gick framför bilen i safarieparken
Behöver er experthjälp! Finns det nån dansk shop i Norrköping??
-
Dig kan man lita påButtelina skrev 2009-07-14 23:24:50 följande:lilla snigel på drottninggatan 17
*memorerar* -
Vi har det toppen! ja himmel. Milo ÄLSKAR det! Lejon och Tigrar = WOW! Han går och väntar på dinosarier men det blir liiiite svårareFantastiska Skatt skrev 2009-07-14 23:24:04 följande:Hej sötfis Hur har ni det? Hihi kan tänka mig att det var spääännande för sötsnoken i safariparken Hade också velat komma iväg t Kolmåden i sommar men men nåja.. en annan sommar kanske .Kan inte komma på ngn shop tyvärr
. Imorgon ska vi in i tropicariumet och där finns ju hajar och krokodiler så då lär han väl svimma
-
Haha så smart du ärButtelina skrev 2009-07-14 23:29:42 följande:haha jag kollade på molo-kids.com
Nu ska jag med soova, lagom trött...
Puss o kram på er! -
Godmorgon!
Igårkväll kom vi äntligen hem igen efter en otursförföljd semester...
PÅ kolmården var det helt okej, när vi skulle köra där ifrån började det... 3 km från campingen sa det pang. Bilen sönder! Vad fasen gör man 40 mil hemmifrån? Fick ringa Assistance kåren som hämtade både bil och husvagn. Bogserade oss till en öde camping och där satt vi i nästan 2 dygn utan bil! 6000 kr fattigare kom vi sen vidare till Öland. Bara för att sitta dr i ÖSregn en hel helg. 10 cm vatten i förtältet och en himla massa saker förstörda. Igår när det torkade upp packade vi ihop och körde hem! Nån som vill shoppa en bil och husvagn??
-
Ja det är banne mig synd om oss!! Det tycker vi medBusbellan skrev 2009-07-21 09:01:17 följande:lillronya skrev 2009-07-21 09:02:49 följande:Mysigt att ha honom uppe på kvällen nu när det är ledigt. Å stackars er!!Nej, men fy vad trist Sånt som inte får hända på semestren ju!!Men vilken tur att kolmorden var bra i alla fall
Dessutom har jag fått öroninflammation och ska till läkaren strax... *suck*