Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-20 08:12:12 följande:
    O morning ja Välkommen hem, vart har ni varit? Vi kom hem från Fbg i lördags vi.
    Vanliga frimärken och en blå klisterlapp som du kan be om när du köper frimärken

Vi har varit borta i lite mer än en vecka, både i Småland och så en vecka uppe i Söderhamn. Det var mindre roligt som höggravid att flänga runt samt att Max har varit sjuk till och från{#lang_emotions_throwup} Det blir såå svettigt när ens barn fyller någon annans brickbord till bredden med spya{#lang_emotions_dreamer}

Hur hade ni det här i Fbg?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-20 08:19:59 följande:
    Nej men fyyy, vilken osis att han var sjuk, lät ju mindre trevligt det där. Hoppas det ordnar upp sej nu när ni är hemma igen. Vi hade det super bra verkligen, tur med vädret hade vi ju också så det blev en del sol o bad, o typ 5 glassar varje dag
    Och då var det ändå den mildaste upplevelsen som hans lilla mage bjöd på under denna veckan

Falkenberg är härligt när det är fint väder, vad skönt att ni lyckades pricka så bra{#lang_emotions_sunny}
    Gällande frimärken så finns det 11 kronors frimärken att köpa så att du inte frankerar med 4 stycken 6 kronors..
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-20 08:32:07 följande:
    Usch o fy, dåliga magar är verkligen inget kul. Hur mår han nu då? Jaaa, verkligen super härligt, o jag som älskar havet njöt för fullt varenda dag Fast gubben muttrade över alla väg guppen i rondellerna Aha, tur att du sa det Får ta en tur till posten sen så fixar dom nog det.
    Jodå- nu så mår han skapligt bättre förutom att vi kör sten,sax,påse vem som ska få byta bajsblöjor här hemma

Vi har precis haft julafton här hemma- det låg massor med paket och väntade på oss och en salig Max står nu och frågar efter fler paket att öppna{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-20 09:36:08 följande:
    Skönt att han är lite bättre iaf. Vi blev rejälv nervösa kvällen innan vi skulle åka på semestern, Liam fick helt plötsligt super hög feber, men som tur var så gick det över under natten. Åååh va roligt med en massa paket. Vad var det för fint då? Här hemma låg det inte ett endaste paket när vi kom hem, får väl ta igen det nu
    Turkos lurv(tror det var din bild som gjorde mig sugen på den)
    Hand hand suit +mössa
    Starsklänning,butterfliesklänning,dalmatinklänning
    Molo hood med stjärnor
    Minisuit poetry stl 50- såå söt{#lang_emotions_heart}
    Moloknickers att matcha spacelinnet med

5 t-shirts, joggingbyxor och päronklänning till mamman från Meandi

Blingopaket med två stycken underbara badrockar,strandväska,gula frottebyxor och två örngott

Som sagt...en del{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-07-20 09:59:47 följande:
    Vad ska det vara för typ av brallor, mjukisar eller andra. T-shirts har vi ju en favvo och det är ju Småfolk, men jag ska nog prova Small Paul tror jag.
    Åh jag tycker Small Paul är superbra, både gällande kvalitet och passform på t-shirts och hoods*för att lägga mig i lite*
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-07-20 10:24:25 följande:
    Hej i tråden! Vad hittar ni på idag?
    Hej!

Jag sitter och läser bloggar och fundilerar på om jag ska shoppa mig en cupsklänning..
    Jag borde börja packa ner i flyttlådor men det är ju en annan sak

Vad gör du?
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-07-20 11:10:08 följande:
    Smultron- du som har stenkoll! Visst kan inte jag maila den köpare som lagt det senaste budet på Tradera. De sa att man måste be köparen som lagt budet att kontakta Tradera för att annonsen ska plockas bort. Såg nu när jag skulle göra det att jag inte kan. Vet du? (pallar inte en telefonkö till)
    Jo du kan maila köparen som har högsta budet under dina aktiva auktioner och bland alternativen ute till höger
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-07-20 11:27:44 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 10:06:23 följande: Turkos lurv(tror det var din bild som gjorde mig sugen på den)Hand hand suit +mössaStarsklänning,butterfliesklänning,dalmatinkl änningMolo hood med stjärnorMinisuit poetry stl 50- såå sötMoloknickers att matcha spacelinnet med5 t-shirts, joggingbyxor och päronklänning till mamman från MeandiBlingopaket med två stycken underbara badrockar,strandväska,gula frottebyxor och två örngottSom sagt...en del Oj vilken häärlig shopping! :)
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 11:25:37 följande:
    Turkos lurv(tror det var din bild som gjorde mig sugen på den)Hand hand suit +mössaStarsklänning,butterfliesklänning,dalmatinkl änningMolo hood med stjärnorMinisuit poetry stl 50- såå sötMoloknickers att matcha spacelinnet med5 t-shirts, joggingbyxor och päronklänning till mamman från MeandiBlingopaket med två stycken underbara badrockar,strandväska,gula frottebyxor och två örngottSom sagt...en del Det var inte dåligt du Guu va mycket fint!
    Jaaa- alldeles lovely{#lang_emotions_heart} De gula badkaftanerna var precis så fina som jag trodde(köpte två eftersom jag var osäker på storleken).. Maken höll på att dö dock,han ojjade och frustade för fullt
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-07-20 11:27:53 följande:
    Det är ju trevligt att handla till sej själv med ibland. Själv laddar jag för jag vet att det blir en del shopping med stora barnen inom kort. Brukar vara så innan skolstart. Måste fyllas på med skolväskor, gympakläder osv. Dessutom är ju alltid jeansen för korta och gympadojjorna för små efter sommarlovet. Lindex är toppen! Handlar där en hel del till de stora barnen. Deras jeans är perfekta till lite smalare barn.
    Håller med- Lindex jeans är superbra till smalisar! Jag köpte 4 par för 160kr nu under semestern,2 för 1 på rean. Perfekt till dagis
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-07-20 11:35:00 följande:
    Du e grym! För att högsta budgivare enkelt ska kunna ta kontakt med Tradera för att stänga ner den är det då via knappen "anmäl till granskning"? Sorry för himla OT
    Japp- under den knappen finns det flera alternativ där köparen då lämpligast kan välja otillåtet auktionsupplägg-övrigt med tanke på att hur situationen är.
    Kom ihåg att du ska kolla dina avgifter så att du inte åker på att betala dubbelt/trippelt för Traderas strul nu!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14