Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-08-15 20:50:56 följande:
    Bra. Känns så himla dumt när man inte hinner snacka bland allt folk. Får som sagt ta det nån dag bara vi? Säljaren var nog glad att just du kom iaf . Så, ingen biff ännu alltså .
    Det låter trevligt, det gör jag gärna
    Ja, säljaren somnade nog gott på kvällen {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2009-08-15 20:56:27 följande:
    Finns ingen tid för liten ännu ju..jag har målat från klockan 8 i morse men efter de fyra sista luckorna som väntar ikväll så har jag ju "bara" en strykning av samtliga sjuhundraelva imorgon innan jag är klar Men jag har äntligen fått ett bebissug så jag börjar nog fatta vad som väntar Kanske läge att börja leta reda på en väska att packa till bb då*kan va bra å ha*
    och kanske bestämma VAR du ska föda ?
  • H I L L A
    Preggi skrev 2009-08-15 21:14:55 följande:
    Godkväll!Just hemkommen från landet.. Nåt nytt jag missat?
    Hej
  • H I L L A
    Preggi skrev 2009-08-15 21:20:35 följande:
    Hej, det var länge sen. Allt bra med er? Nån här som vet hur man lägger upp bilder i BT med en mac? Annars får någon gärna hjälpa mig att lägga upp bilderna från foldern "nya"
    Jo här är allt bra
    Lite skönt nu när "sommarloven" börja ta slut, mer pölsekärringar här
  • H I L L A
    h80 skrev 2009-08-15 22:00:51 följande:
    såg det.....men jag är ute efter nått att ha till klänningen
    jag har klänningen och tycker vanliga cerise strumpbyxor eller leggings är fint till
  • H I L L A
    Stormis skrev 2009-08-15 22:37:36 följande:
    Jag tycker nog det, m,en lika mänga säger säkert emot mig. Om du tycker att den är fin på din kille så ska du såklart köpa den .Och btw, tjo ho! 2 till på Köp-nu .
    ja T går riktigt bra nu och det tackar vi för
    snigelina skrev 2009-08-15 22:28:21 följande:
    köp bobux eller liknande, bättre än strumpor/strumpbyxor med halkpluttar. Då slipper du byta strumpor när ni ska ut
    hade också bobux liknande på min lilla när hon hade lätt för att halka, hade silvriga så de matchade allt
  • H I L L A
    Stormis skrev 2009-08-15 22:51:28 följande:
    Typ samma  plus nån siffra eller två...
    {#lang_emotions_dreamer}

Du har också mycket fint! Men det finaste har jag redan köpt av dig Såååå nöjd!!!
  • H I L L A
    h80 skrev 2009-08-15 22:56:43 följande:
    HILLA tack. jag kan inte svara i din gästbok, är inte inbjuden. Men jag undrar om du möjligtvis kommer att lägga ut nått matchande till det jag precis köpte? Vet inte om jag får fråga eller om du får svara
    lägger till dig
  • H I L L A
    Stormis skrev 2009-08-15 23:01:25 följande:
    Känns alltid bra när man vet att det hamnar rätt .
    ja de hamnade absolut rätt här

kollade T nu...och jag har sålt 28 st köp nu denna omgången {#lang_emotions_surprised} skönt för då blir det inte så mycket packa i slutändan {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14