Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-01 20:12:50 följande:
    Hm.. Alltså du FÅR säketrt ångra dem, men det lär ev bli lite surt.. Overaller kostar ju en del liksom Men maila o kolla med butiken, de kan ju hända att det är nemas problemas liksom
    mmmm... får magont av det här....men har bara mig själv att skylla
  • H I L L A
    Ullis 10 skrev 2009-08-01 20:18:44 följande:
    H I L L A skrev 2009-08-01 20:14:42 följande: vilken butik jag fick lämna två av sex plagg pga fel storlek till BoR - inga problem... har du oxå prövat popoverallen? min passar tyvärr oxå:)
    Jupp, POP overallerna passar i år också med växtmån dessutom. Mina killar kan inte ha växt mycket senaste månaderna {#lang_emotions_undecided}
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-08-01 22:52:58 följande:
    Är det bara jag som är vaken??
    Jag väntar hem min make, men det dröjer visst ett par timmar till *suck*
    Han säger varje dag han kör hem att han snart ska jobba mindre, bara det att det har han sagt i 5 år nu {#lang_emotions_innocent}
    Men i morgon ska vi till Gbg HELA familjen och shoppa och gå på bio *längtar*
  • H I L L A
    mortillsju skrev 2009-08-01 23:00:15 följande:
    Lila eller grå HMklänning?? Vad är snyggast??
    Liiiila {#lang_emotions_heart}
  • H I L L A
    Morty skrev 2009-08-01 23:03:54 följande:
    Mysigt med heldag i GBG men lite tråkigt att alltid behöva vänta hem maken.
    lillronya skrev 2009-08-01 23:03:01 följande:
    Å vad mysigt!!Men vad trist att vänta!
    mortillsju skrev 2009-08-01 23:02:40 följande:
    Åhhh så härligt. vi åker till min mamma på onsdag i Göteborg *hem*
    Jaaa det ska bli mysigt
    Tur man har denna goa tråd finns alltid någon att "prata" med här.
  • H I L L A

god kväll

kikar bara in lite snabbt

någon här som har länken till urban jungle tråden ?

är det fullt ös på T nu eller ? Går det bra nu så det är lönt att lägga ut kläderna utan att skänka bort dem ?

• H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 23:22:11 följande:
    Tycker nog det går hyfsat.. Lite segt men ändå oki Hur har det gått med ditt overallproblem?
    Oki, har rensat ut en hel del här som ligger och väntar, men ska nog vänta någon vecka till tror jag. Vissa plagg är bara såååå svårt att sälja {#lang_emotions_cry} Såna som har varit riktiga favvisar, fast å andra sidan så har jag dem i en stl större

Jag har mailat ang overallproblemet och hoppas det löser sig....
  • H I L L A
    isako skrev 2009-08-02 23:28:57 följande:
    Usch jaaa... Har bla klänningen från lilla violen.. Äääälskar den o den är bara använd 2 ggr men skulle eg bytt till en större direkt.. Sååå fin
    ja det är för sorgligt {#lang_emotions_cry} särskilt när man tänker på att syskon kunde ärvt, men här blir inga fler bebisar {#lang_emotions_cry}

Du har ju UJ, har du länk till UJ-tråden ?
  • H I L L A
    isako skrev 2009-08-02 23:33:52 följande:
    Nej jag har själv letat efter den. Den andra stängdes juh.. Usch ja don´t get me started. Det får nog fan bli en liten här om några år iaf..
    Myyyys med bebbe
    Ja man vet aldrig kanske suget sätter in om några år {#lang_emotions_dreamer}

Det var ju synd med UJ tråden, kanske inte finns någon då {#lang_emotions_undecided}

Måste hoppa i säng nu, ögonen går i kors.
    Natti natti på er {#lang_emotions_kiss}
  • H I L L A
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-03 18:55:23 följande:
    Ni med regnbågsoverall i vintras, hade ni gummistroppar under fötterna eller såna i resår?Ja, inte ni då, men barnen. Mailar lite med butiken ang min regnbåge som skulle vara en 08:a men som inte kan vara det om Molo inte tillverkade två olika overaller.Någon med bild på sin regnbåge 2007?
    Jag köpte min i vintras, den har gummistroppar under fötterna.
    Sen är det mörkare grön än den från 2007 och en lila rand. Sen tycker jag den nya modellen är aningens tunnare & smidigare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14