Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-08-17 21:39:55 följande:
    haha och det kommer från en som stoppat vid 3
    jag stoppat ????? {#lang_emotions_surprised} nääääääää det är mannen som säger stopp {#lang_emotions_cry} han ska köpa ny fin bil och den ska INTE vara en minibuss
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-08-17 21:53:01 följande:
    haha ja jag fick inte nog haha stackars gubben min fick sätta på en elefant dagligen mot sin vilja
    asg
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2009-08-17 21:58:01 följande:
    Jag och mitt färska stjärnfall var tvungen att ninja lite:www.tradera.com/Molo-troja-Dalmatiner-stl-92-...Mannen gnäller att jag har köpt en tjejtröja till Maxen men den är ju såå fin
    Det är väl ingen tjejtröja {#lang_emotions_demon} Den har min Melker och han älskar sina hundar !!!
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-08-17 22:01:32 följande:
    Äh jag har kommit över det...Finns det 6 ungar så måste det ju hända att de blir påkomna ibland Min storasyster var 6år och kom på dom o skrek "NEEEJ jag vill INTE ha fler syskon nu!!!!!!!!"Eller lillasyster som 5 år gammal möter äldsta systerns pojkvän för första gången. Hon suckar o gäspar o han frågar om hon är trött, hon svarar med "Ja, mamma o pappa bara knullar ju hela tiden!!" Tror inte hon vet egentligen vad hon sa...någon annan storasyster som möjligtvis sagt till henne att säga så
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}

• H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-08-17 22:02:05 följande:
    Äh ÖVERTALNING!!!! Ni får skaffa ett par sladdisar sen
    Men jag är faktiskt också nöjd {#lang_emotions_surprised}
    Jag känner att jag räcker till för alla små och ja allt funkar just nu. Dessutom finns det inte PLATS för fler just nu Vi bor en aning trångt Så tankarna på bebis finns inte
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-08-17 22:07:12 följande:
    ja, men tror väl inte riktigt du går i typ 6:an eller så?? bättre iofs att klippa gräset själv, då har man mer pengar över till batterier
    Nu använder ju inte jag batterier, men vet att det finns uppladdningsbara, kanske mer ekonomiskt ?!
  • H I L L A
    MammatillO skrev 2009-08-17 22:09:51 följande:
    hahahah *dör*nä absolut inte sista året på gymnasiet *känner mig ung *
    NU känner jag mig gammal för första gången på typ 100 år!!!
  • H I L L A
    MammatillO skrev 2009-08-17 22:10:29 följande:
    Det lär ju vara med ekonomiskt då kan man köpa mer Molo åt ungen också H I L L A skrev 2009-08-17 22:09:51 följande:
    aaaa just det !!!! eller så skippar man batterierna och köper ännu mer Molosar {#lang_emotions_dreamer}
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2009-08-17 22:13:25 följande:
    Ha ha--underbart ju Nu ska flodhästen gå och lägga sig och hoppas att få sova lite dvs slippa halsbrännan i natt..Go natt alla goa danska snuskisar
    Natti natti
  • H I L L A
    MammatillO skrev 2009-08-17 22:13:50 följande:
    Haha så jag har tid på mig att föröka sverige liiite till om några år H I L L A skrev 2009-08-17 22:11:11 följande:
    Absolut !!!! Du har ju hela livet framför dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14