Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-09 14:41:23 följande:
    gahh så irriterande!!! jag beställde för ca 2-3 veckor sen tre plagg från llm. men sen ångrade jag mig och mailade dom att jag hoppade över ordern helt...IDAG får jag ett mail "din order är skickad" . Jag valde för det första förskottsbetalning och har så klart inte betalt eftersom jag avbeställde. har dom skickat den får dom banne mig åka hem här och hämta tillbaka kläderna för jag orkar inte klydda
    så jag menar även om de nu av nån anledning inte skulle fått mitt mail så borde dom ju maila och fråga innan dom skickar varorna??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-09 14:43:14 följande:
    sjutton vad skumt
    eller hur
    Morty skrev 2009-09-09 14:45:00 följande:
    Men de borde väl inte skicka din order om du inte betalt??
    hoppas att dom inte skickat! jag tänker INTE betala frakten tillbaka..
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-09 14:50:09 följande:
    vad skumt att dem skickar utan att du har betalat....dem måste gjort nåt feldem får ju skicka en returlapp till dig med porto betalt i fall du inte ska ha grejerna
    ja det får dom göra! jag ska inte ha grejerna.. jag har ju tom varit i butiken efter jag beställde/avbeställde varorna liksom..
  • Buttelina

mammatillO: underbart söt liten du har sååå fin i rånisen och den lila lurven

• Buttelina
    LA Woman skrev 2009-09-09 19:32:09 följande:
    Försvann och nattade barn jag med Ja, den är kanon, men brun/brun är också helt ok Lycka till med mössjakten Nja, egentligen inte, jag hade hittat på ett sätt att smuggla in skiten hahaha Tack  Fast betyget på förra arbetet väntar jag tyvärr på än
    åhh men grattis till mvg
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-09-09 19:42:46 följande:
    Den blev det inte, men en annan
    {#lang_emotions_dreamer}
    Everlonn skrev 2009-09-09 19:42:59 följande:
    {#lang_emotions_tongue_out}
    MammatillO skrev 2009-09-09 19:44:30 följande:
    Tack Jag ser honom bara som en brud när pusselsidan är framme visst var det din lille som hade storasysters molo brazil blue jacka på en bild i BT ?hur lång är han ? funderar faktiskt på en brazil blue jacka
    hehe det är myycket möjligt att det var lillebror. jag gillar unisex lillebror är 93cm ca
  • Buttelina
    MammatillO skrev 2009-09-09 19:49:28 följande:
    Vilken storlek tycker du jag ska ta? 92 Baby var jättekort i midjan vill ha upton brazil Blue.
    vilken är upton brazil blue eg
  • Buttelina

raihana:

isabel i 104

och i 98

båda funkar på isabel 98-99cm o ca 14-15kg?

• Buttelina
    karmasus skrev 2009-09-09 22:24:06 följande:
    tips se.rosaogridderen.com/ har tagit in Molo fleece. Massor med storlekar - verkar ha tagit in alla storlekar. (inte min shop)
    649kr för en lurv {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14