Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-08-11 09:49:48 följande:
    Grattis 1 och 1
    även jag vill gratta! {#lang_emotions_cheers}
    LA Woman skrev 2009-08-11 09:49:42 följande:
    Godmorning Nu har jag lämnat kickan på dagis, flyter på hur bra som helst...blev lite kramig när jag skulle gå idag och sprang till dörren men när jag tyckte hon kunde gå till fönstret och vinka så köpte hon det rätt av En snabb vink sen sprang hon iväg och lekte igen Nu ska jag strax iväg till skolan för mina första lektioner, lite pirrigt men kul!!!!!
    min pojk älskar dagis, det är verkligen härligt. Han är alltid glad att gå dit, lika glad att åka hem, aldrig några problem eller gråt. Det underlätar livet för en förälder...

Trist bara at han bara får 15 tim sedan när han får lillebror, det kommer att begränsa hans sociala liv eftersom vi inte känner folk här...
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Raihana skrev 2009-08-11 10:39:58 följande:
    Gomorron förresten!Ska nog packa väskan och åka och bada med barnen hos mamma!Cu!! Shoppa inte upp alla lurvar från ajabaja, spara nån åt mig. Vill nog ha 1 eller kanske 2 till...... Många lurvar blir det i år
    det är fina lurvisar, gillar den blå med grå kantband och den turkosa med rosa kantband. Även den lila... avvaktar nog rean den här gången, jag har så mkt lurvisar till båda...

jag ahr rtvingat mig själv att sitta på händerna flera ggr, jag är ofta på väg att köpa en Molo Holden till beben i magen fölr vintern, men jag tror inte de är så praktiska, för öppna eg... ska nog köpa Lindex el så istället, det lär bli flera stlkar i vinter och jag ahr ju mololurivsarna med... men såååå svårt låta bli Molo *suck*
  • Damien och Adrian

åh fick post nu, BoR at hämtas på ICA, och masa fina molosar blandat höst och vår till Adrian i m,agen - ska lägga in i BT nu.

• Damien och Adrian
    Mathilda03 o Maja06 skrev 2009-08-11 11:17:00 följande:
    Hejhej!Tror ni den hallonröda jackan passar med regnbågstäckisar? ...eller kommer det se knasigt ut?
    det låter fint tycker jag!
  • Damien och Adrian
    karmasus skrev 2009-08-11 11:16:49 följande:
    ojj... var bodysuiten från höstens kollektion. Köpte jag i tyskland i somras =)Trodde det var sommarkollektionen.
    vilken då? Det verkar vara en hel del gammalt, mewn de bruna är väl höstens? {#lang_emotions_undecided} eller hur är det nu?
  • Damien och Adrian

dax att äta lunch och sticka till jobbet. Vi ses!

• Damien och Adrian

Jag tycker att det är bra att ha en overall och en jacka iaf, för vi använder sällan overall hemma, vi åker mkt bil. Men på dagis behövs ju overall. Jag föreslog maken i år att damien skulle ha jacka och termobyxa, men han tycker at små barn ska ha overal med, så det var faktiskt han som ökade våra inköp i år.

Jag ahr 3 lurvisar till D men använder dem inte så ofta eg, speciellt inte de med luva eftersom de inte funkar på dagis så därför är det onödigt av mig att köpa flera i samma stlk.... Har faktiskt inte köpt någon i höst  - än.

• Damien och Adrian

På väg att nana men lade in molosar från BoR i BT!

God natt!

• Damien och Adrian

Hej tjejer, vad shoppas?

idag fick jag se 2 st anmälda inlägg jag gjort här, de handlade båda om Tradera men de var eg ingen hänvisning alls till vad jag säljer utan sånt som vi alla säger här då och då, att man ska lägga upp, sitter och fnular eller tar kort , osv. Jag fattar inte varför just mina blivit anmälda - elelr har de blivit tuffare???? {#lang_emotions_surprised} Den senaste veckan har ju nästan alla här i tråden lagt upp saker och "meddelat" det här, har ni också blivit anmälda?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14