Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Trist bara at han bara får 15 tim sedan när han får lillebror, det kommer att begränsa hans sociala liv eftersom vi inte känner folk här...
Miniapple är också här nu:
http://babyfryd.dk/efteraarvinter-2009-c-343_345.html?page=1&sort=2a&osCsid=i2qnipk998l21qn1svkarakh32
åh fick post nu, BoR at hämtas på ICA, och masa fina molosar blandat höst och vår till Adrian i m,agen - ska lägga in i BT nu.
dax att äta lunch och sticka till jobbet. Vi ses!
Jag tycker att det är bra att ha en overall och en jacka iaf, för vi använder sällan overall hemma, vi åker mkt bil. Men på dagis behövs ju overall. Jag föreslog maken i år att damien skulle ha jacka och termobyxa, men han tycker at små barn ska ha overal med, så det var faktiskt han som ökade våra inköp i år.
Jag ahr 3 lurvisar till D men använder dem inte så ofta eg, speciellt inte de med luva eftersom de inte funkar på dagis så därför är det onödigt av mig att köpa flera i samma stlk.... Har faktiskt inte köpt någon i höst - än.
På väg att nana men lade in molosar från BoR i BT!
God natt!
Hej tjejer, vad shoppas?
idag fick jag se 2 st anmälda inlägg jag gjort här, de handlade båda om Tradera men de var eg ingen hänvisning alls till vad jag säljer utan sånt som vi alla säger här då och då, att man ska lägga upp, sitter och fnular eller tar kort , osv. Jag fattar inte varför just mina blivit anmälda - elelr har de blivit tuffare???? Den senaste veckan har ju nästan alla här i tråden lagt upp saker och "meddelat" det här, har ni också blivit anmälda?