Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

melizza skrev 2009-08-12 10:30:48 följande:
    God förmiddag!!!Igår beställde jag babushka tights men vad ska jag ha till???
    Jag ahr köpt pussel upptill och lila stjärnor (se bild i BT)
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-08-12 10:51:54 följande:
    Märkligt och trist..ibland kommer vissa inlägg undan och ibland anmäls man..dock har jag aldrig blivit anmäld ang T..vart köpte du puzzelbody?Finfin shopping som vanligt
    Pusselbodyn köpte jag på BoR, specialbeställning.
  • Damien och Adrian

hej, kikar in en kortis - tror ni lurvluvorna är varma eller mer som jackorna i övrigt? De känns inte så praktiska, men snygga!

Ska lägga in foto på Damien i BT strax, han har på sig finfina nya molosar, tågtröja och svartvitt mönster. *kalasfint* {#lang_emotions_sunny}

• Damien och Adrian

Hej, vad shoppas?

Tips:

http://www.tradera.com/Helt-ny-Katvig-klanning-i-ekologisk-bomullsvelour-stl-98-auktion_96888358

(inte min!)

Jag har drömt om lurvisar hela natten, jag blev sugen påp att köpa en mörkblå till Damien och en ljusblå till grabben i magen. Hmm, får se vad jag ska göra, jag ahr lovat mig själv att sluta köpa kläder ett par månader. Snart. Ska bara kika lite till först.

• Damien och Adrian
    jompa skrev 2009-08-13 09:33:57 följande:
    Tråkigt att lova nåt sånt ju
    jag köper alldeles för mycket blir ruinerad. bebis i magen har 5 stora lådor/tvättkorgar med nya kläder... han har så det räcker hela första året.
    Pimm skrev 2009-08-13 09:36:01 följande:
    Hihi , du är inte ensam om att fundera på lurvar om nätterna..jag blir galen på mejsjälv ibland...slappna av och sov försöker jag med men så flög en lurv förbi som ett glatt litet lurvigt lamm
    haha, jag kan inte heller slappna av det snurrar i huvudet. börajde jobba i måndags med så det är jobb och miolo om vartannat. Snart får jag köpa lurv bara för att sova, inte sant? {#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-13 09:50:35 följande:
    jag köper alldeles för mycket blir ruinerad. bebis i magen har 5 stora lådor/tvättkorgar med nya kläder... han har så det räcker hela första året.
    Miolo? molo ska det vara. Inget annat.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-13 09:54:04 följande:
    Hej!Klart du ska ha några lurvar och varför ska du lova sådant för?? Vettigt iofs kanske men ack ack så tråkigt ju
    Smultronhjärta skrev 2009-08-13 09:56:56 följande:
    Jag mår bara bra ,tackar som frågar Eller ja...liten syster får gärna flytta nu så att jag slipper känna mig som en flodhäst mer Själv då?Grattis till lillebror förresten
    Tack! Förstår att lillsyrran ska flytta ut snart, du vräker väl henne om inte annat. Jag börjar bli trött här med, vill gärna ha tillbaka min kropp...

haha, ja du, jag har ju.... *börjar räkna tvärtemot Smultronfilosofin* flera lurvoveraller till lillebror redan, Lindex 56, Molo 62 och 68. vinteroverall stlk 60. Planerar en till i stlk 68 el så senare... Hmm nu är jag alltså sugen på en lurvjacka stlk 68 el 74, el båda. De ska han ha i vår... räcker 68 tro om han föds i början av nov, troligen en 3 kg-kille? El ska jag ha 74 direkt kanske, 68 har jag ju en lurvoverall redan.

Damien har en lurvjacka i stlk 86 som är lagom, en i 92 som är lite stor. och en fleecejacka, och en Molo skaljacka och en molo vinterjacka och en Molo vinteroverall. Molo molo molo molo.....
  • Damien och Adrian

Behöver hjälp med hjälmmössa till bebbe i magen. Om man räknar i cm eller vad de räknar i, är det då stlk 44 eller vad? När brukar de ha 46 och vad tror ni en normal tvååring har i huvudstorlek? *tacksam för hjälp*

• Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-13 11:10:21 följande:
    Behöver hjälp med hjälmmössa till bebbe i magen. Om man räknar i cm eller vad de räknar i, är det då stlk 44 eller vad? När brukar de ha 46 och vad tror ni en normal tvååring har i huvudstorlek? *tacksam för hjälp*
    jag ska iväg o äta lunch men kommer att spana ivrigt efter svar när jag är tillbaka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14