Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

G l o r y skrev 2009-08-18 14:04:15 följande:
    NS röda vinterjacka funkar väl på en pojk oxå?
    bra pris också funderar.... jag har redan förbeställt massa jeans hos Malin på www.litencorrelin.se och zipjackor till mina två grabbar (lillkillen måste ju få med) men en jacka kanske... fast jag ahr ju redan rainbowjacka till D, kanske lillkillen ska få då, hmm, nej... får nog hopa men den är ju ganska billig upplever jag?? Hade det varit höstjacka hade jag slagit till! Hon är väldigt trevlig och tilmötesgående i den butiken tycker jag, me like! Man får sina favvisar. Malmöbutik om jag inte minns fel, Butte du har kanske varit där?
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-18 16:15:02 följande:
    God dag i tråden! Idag är hela familjen helt däckad - alla har varit hemma från jobb/dagis/fritids! Så förkylda! Hela dagen har i stort sett sovits bort! Skönt det iaf men nu har jag vaknat med världens huvudvärk... Däremot blev man ju både glad och köpsugen när man fått mail från busloppan om höstens NS! Vill ju ha nästan allt....! Supersnygg kollektion!
    ja, vi är förkylda med. Är hemma för Damien som hade hög feber i går/natt, han verkar bättre idag. Men även jag är förkyld, gott att vara hemma.

freshmilk, annacill och litencorrelin har också fått in! Fast annacill skulle lägga in mössor imorgon tyckte jag det stod, och litencorrelin slår upp sin nya webbshop idag, troligen senare i e.m el  ikväll vad jag hörde, så det ska bli spännande att se mer! *shopingsugen*
  • Damien och Adrian
    Älskade Moa skrev 2009-08-18 14:57:10 följande:
    Vi har rosa lurv jackan från med gula kanter och en mörkgrå med rosa kanter - vilka mössor kan man ha till?? båda från MoloOch så tänkte jag köpa en mössa till mitt kusinbarn som ska få grå fleece overallen (molo)med rosa stickade vantar på, vilken till den? Får ju återigen fråga er proffs, ni verkar ju ha koll på allt :D
    grårandig mössa från Katvig är snygg till, såg att nya fanns på T (jag säljer inga själv!!) gulrandig eller så vore fint eller en rosablommig Frithiof kanske? De mössorna är coola! Finns på krumelur, småtting bl a.
  • Damien och Adrian
    Jes sica skrev 2009-08-18 16:25:09 följande:
    Jag är oxå sugen på en vinterjacka. Men undra hurpass varm och bra den är när den är såpass billig
    undrar också. KLanske den är mer för senhöst el så? Vore bättre för mig... man borde nog maila en butik och fråga. Ska göra det!
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-08-18 16:27:34 följande:
    undrar också. KLanske den är mer för senhöst el så? Vore bättre för mig... man borde nog maila en butik och fråga. Ska göra det!
    jag mailade litencorrelin, hon brukar svara snabbt när man vill veta något.
  • Damien och Adrian
    Jes sica skrev 2009-08-18 16:29:30 följande:
    Kan du inte ta och meddela mig när du får svar? Höstjackor har jag massor så jag är ute efter en vinterjacka
    självklart, I will spread the word!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-18 16:34:26 följande:
    Smart!Jag hoppas att den är som blå molojackan vi hade förra året dvs lagom
    jaaaa! det hoppas jag med!

Har du inte fött än förresten? Mår du bra?
  • Damien och Adrian

Angående Nova Star jackan i rött:

Jag fick besked från Malin på litencorrelin.se att den är varmare än höstjacka, men inte supertjock, så det är väl troligen som Molo Holden. Jag har beställt en så ni som tvekar kan ju avvakta.

Hon sa också att hennes nya webbsida strular och att den inte blir klar förrän imorgon, men att man kan beställa nyheter via gamla sidan iaf.

• Damien och Adrian

Vill köpa ett par söta Bobux till lillen i magen. Någon som kan stlkarna? Vad betyder S och M i det här fallet?

• Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 12:33:15 följande:
    Det finns en storlek innan för nyfödd som heter NB, s räknas som 3-6 månader och m är från ett halvår till ett år vill jag minnas
    aha, tack! Fastnat för dessa:

http://shop.verashus.se/collections/bobux/products/bobux-pingvin-ljusbla

men vill ha stlk S. Någon som vet var de kan finnas? {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14