Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-19 12:48:33 följande:
    Troligen här:www.bobux.se/
    tack, fast de säljer inte sitt eget ser det ut som. Jag vill haaaaaa!{#lang_emotions_money_mouth}
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-19 12:56:41 följande:
    Dom finns i S hos Toddler
    {#lang_emotions_kiss} åh tack!! Beställde ett par, de kommer att vara lagom i januari, perfekt med pingvintemat. de var ju sååååå söta.
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-19 13:12:45 följande:
    ett annat tips är att beställa från UK, billigare och fraktfritt och dom ligger i brevlådan på några dagar!www.ollipops.com/shopdisplaycategories.asp?id...*inte min butik hihi*
    haha, jag var så snabb att ta Toddler att jag missade din länk, men man kanske ska köpa mer om de är billigare?
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-19 13:03:42 följande:
    Åååh jag blir galen...vårt område har vattnet avstängt idag mellan kl 8-18, fattar ni hur jobbigt det är att inte ha nåt vatten? Man blir ju för sjuttsingen helt handikappad.
    ja det är fruktansvärt! Dusch, mat....
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-08-19 13:15:06 följande:
    Uff...det är verkligen jobbigt, det är först nu som man inser hur beroende man är av vattnet. O jag som både behöver duscha och tvätta.
    och blöjbyten!
  • Damien och Adrian
    havsvind skrev 2009-08-19 13:16:40 följande:
    Nova som brukar hänga här i tråden, nån som vet exakt vad hon har för nick...har en fråga om storlekar på gummistövlar till henne men så har jag inte henne i min adressbok...
    Nova76 tror jag.
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-19 13:15:43 följande:
    Ja och beställer du t ex två par så får du lägre pris. Jag har själv köpt tre par från dem och min syster också och det funkade kanon!
    de har inte pingvinskorna jag ville ha, massa annat fint men då får jag beställa flera par till o då blir det väldans dyrt. Ska testa pingvinerna i vinter och beställa igen i så fall, har ingen erfarenhet av Bobux, men såg en bebbe med såna, de verkar smidiga.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 13:27:11 följande:
    Supersöta!Tror du sparade på frakten eftersom Bobux tar 50kr om man köpe direkt från dem
    285 kr tog toddler men sedan var det frakt 39 kr el nåt och sedan hade jag fel kort med mig på jobbet (ska ju inte jobbshoppa) så det fick bli fakturering 35 kr. Dyyyyyyra skor bidde det. Men söta. {#lang_emotions_heart}

Säg till om du ska köpa från Uk, vi kanske kan samfrakta el så....{#lang_emotions_dreamer}
  • Damien och Adrian
    Pimm skrev 2009-08-19 13:28:10 följande:
    Vi har 6 par:) och älskar dem! Sitter kanon på och är hållbara.
    Hur är de i storlekar för äldre barn? Funderar på om Damien ska ha Bobux i vinter på dagis istället för trista mockasiner - han är då strax över 2 år och har idag stlk 23, stlk 2-3 år är de lagoma eller är de små/stora i stlk?

När brukar förresten barn ha stlk 24, någon som vet?? Går det snabbt eller är det typ om ett år nästa gång? Smultron, Max ligger ju strax före Damien i ålder/stlk, vad har han nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14