Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 22:33:47 följande:
    öeh va? Sicken miss
    Ja eller hur? H*n kan ju inte tittat eller tryckt fel. Jaja...
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-08-01 18:08:46 följande:
    Japp så är det nog!
    Ok. Ska kika där då
    FL Lisa skrev 2009-08-01 18:12:45 följande:
    lillronya - gick matshoppingen bra? sprang du på någon jobbmänniska? hello! varit iväg på semester? har ni haft det bra?
    Japp! Vi har hyrt en stuga utanför Varberg och har åkt runt lite. Inte så mycket strand som jag hoppats pga vädret
    FL Lisa skrev 2009-08-01 18:29:04 följande:
    Jag förstår inte varför jag alltid måste ha allt först när det är omöjligt att få tag på...varför kan jag inte bara köpa sakerna när dom just kommit ut och finns i alla shoppar
    Haha...du är inte ensam
  • Duntoffla
    Stormis skrev 2009-08-01 19:24:20 följande:
    Va? Så du var i mina trakter iaf???? Din buse! Förresten - kotröjan på T: var sitter fläcken???
    Ja men det har jag ju sagt ju Frågade dig förut om den stranden där vi skulle bo.
    Du kanske såg mig i stan den dagen vi var där
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-08-01 19:26:02 följande:
    duuu esl velourtröjan är TOPPEn i strl 104 till bia! sååå fin på!!!
    Kalasbra! Du får visa bild sen. Synd att jag inte beställde en sån till N
    Stormis skrev 2009-08-01 19:26:16 följande:
    Jo, men då funderade ni ju bara på att dra dit. Visste ju inte att ni verkligen slog sak i saken .
    Jodå, det blev en vecka där. Eller i Frillesås rättare sagt.
    FL Lisa skrev 2009-08-01 19:26:54 följande:
    tråkigt med vädret..men kan tänka mig att det var rätt skönt att vara iväg en sväng iaf. Hela familjen samlad utan massa jobb och grejer hela tiden.
    Ja, det kunde varit bättre men som sagt, skönt att bara komma bort och slippa fixa med saker här hemma som det så lätt blir. Vi hann trängas med folk på Gekås också
  • Duntoffla
    Stormis skrev 2009-08-01 19:24:20 följande:
    Va? Så du var i mina trakter iaf???? Din buse! Förresten - kotröjan på T: var sitter fläcken???
    Ah, du pratade med mig? *trög* Hade glömt vad jag har ute. Ska hämta tröjan och kolla...
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-08-01 19:31:34 följande:
    gekås låter härligt...inte just biten med att trängas men att få shoppa lite. Vad blev det för skoj där? Jag önskar jag bodde närmare...deras skalkläder verkar ju helt okej och lite leksaker till bra pris hade också suttit fint.
     Det blev softshell jackor till hela familjen plus en extra till N, Fisher price leksaker till födelsedagar och jul, lite vantar, långkallingar, underställ (till N), spel, hygienprylar, DVD-filmer (till N eller kompisar), ngn bok och "lite" annat smått och gott.

Hade vi haft mer plats och pengar skulle jag nog tänkt till inför jul och födelsedagar mer.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-01 19:33:30 följande:
    Jo iofs Alltid trevligt med mer pengar liksom Mina auktioner är nu uppe i fina 5271.-
    Oj! det var som 17! Mina är "bara" uppe i knappt 1700 kr. Har iofs mer att slänga ut.

Stormis
    - fläcken sitter på en kossa snett under mittenrader med kossor. Den är inte stor och ser ut som om man spillt vatten typ. Absolut ingen man tänker på när tröjan är på utan mer om man direkt synar den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14