Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-08-07 20:16:00 följande:
    Åhhh jag blir helt snurrig i huvudet av alla fina bilder på lurvarna  vet inte vad jag ska köpa och inte Lurv eller vantar, eller inget alls.
    Det är väl ett enkelt val. Lurvar så klart!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-08-07 20:20:42 följande:
    Ja himlans fina färger, men kommer jag gilla dem. Sen är det ju det här med luvan. Men det verkar inte finna något annat märke heller som har utan luva i baby.
    Blir 92 utan luva för stort tror du? Antar att det är till M? Glömde förresten svara-vi är hemma på söndag. Vet inte om A jobbar men jag är hemma. (om vi inte steker oss på stranden )
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 20:28:31 följande:
    Jag e fasiken värd varenda hopping jag utfört de senaste dagarna!! Sålt för 6954.- Och har auktioner som går ut värda i dagsläget 6768:- alltså 13722.- att hoppa upp lite snällt räknat
    Oj, herre jä*lar! Du kan lugnt shoppa lite!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 20:29:34 följande:
    Å men den köparen e helt otrolig!!  Hon går hur högt som helst på nya lurvar
    Synd man inte hade lite nya på lager då

Måste rensa lite till i garderoberna här hemma. Det kommer slitas mer och mer på alla kläder i höst iom dagis och att de är ute mer där än på förra. Funderar på att ta en rejäl Lindex-tur med basplagg att kombinera med.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 20:30:41 följande:
    eller hur har inte ens dåligt samvete
    Nej, det förstår jag. Är fasen sugen på att kränga lite Bugga-delar
    Morty skrev 2009-08-07 20:26:23 följande:
    Hej hej! Kom hem inatt efter vår lilla semester tripp. Avslutade med en helt underbar dag i Stockholms skärgård tillsammans med vänner, åktur i båt samt grillning. Skönt att vara hemma och allt blir som vanligt. Var iväg och handlade och passade på att kolla i affären här efter babuscka tights men de hade bara tagit in upp till storlek 110 eller om det var 116. Blev så besviken. Jag som ville shoppa tightsen då det inte blev något besök hos Matadorkids igår. De hade fått in lurvarna men inte fanns den lila i Moas storlek iheller..... nog inte meningen att det ska bli en lila. Däremot hade de den turkosa med rosa kanter - helt underbar så nu fundilerar jag på den till Moa istället. Hon har ju den ljuslila så en annan färg kanske inte vore helt fel. Massa härliga lurvar var där. Köpte iaf en Train tröja till Mattis å fick en sån där Molo kasse. Har lite kombos där som jag tänkte testa. Så lite happy blev jag till slut.
    Låter som en härlig tripp! Tycker absolut du ska ta en turkos om hon redan har lila.
  • Duntoffla

God kväll!

Shoppas det något?

Sitter här och fnular på en till lurv eller inte. Och i så fall vilken färg?

Är lite sugen på den blå och den bruna. Någon som har dem IRL och kan råda?

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-08-12 17:36:33 följande:
    inte brun... tycker noel ska ha en lila med gröna kantband
    Otippat att du skulle säga att jag ska skippa den bruna

Lila med grönt? Är den snygg IRL? Finns den utan huva?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-12 17:38:23 följande:
    Vilken har du köpt?
    Jag har inte köpt någon ny men har en turkos med orange kantband, en gul med svarta (skruttjacka) och en grå med gula kantband som jag köpt på TS förut.
    ängeln83 skrev 2009-08-12 17:37:39 följande:
    Hej hej Klart du ska shoppa en lurv till Jag har inte sett den blå men fick hem den bruna idag, den är verkligen helt underbar o härligt höstig
    Jag är väldans sugen på brun men tror ni att 98 blir för sto4§21rt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14