Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-08-06 10:14:38 följande:
    Två overaller är nog bäst.. Men vad vet jag som aldrig haft en ett åring   Godmorgon! Vilket kanonväder det är idag igen, puh! Ska ut i solen strax. Och ikväll blir det husvisning, igår var mäklaren och värderade lägenheten. Det ser väldigt bra ut men man vet ju aldrig hur det går ändå. Hoppas huset är så fint om vi tror!
    Åh vad kul med ev husköp! Vad kikar ni på?
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-08-06 10:22:06 följande:
    jag svarade dig någon sida bak, var tvungen att gå precis när jag skickat till dig
    Ah, missade det. Såg nu sötnos
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-08-06 10:24:39 följande:
    finns på lillamirakel.se enda butiken jag sett den i.. jag kan visa fler bilder på den sen så får du en uppfattning... nu ska vi gå ut och leka CU
    Ah, den kanske man kan ha? Måste laga den då Noel råkade fastna och göra ett litet hål Ser du den i större storlek än 92 så hojta för den måste köpas i flera storlekar. En av favoriterna
    solouniko skrev 2009-08-06 10:26:31 följande:
    Ett litet gulligt hus med potential att bli jäättefint! Haha. Vi har hittat ett som stämmer in rätt bra på det vi vill ha, källare, stor altan, hyffsad tomt osv.Sambon vill ha biorum och spa i källaren, jag vill ha kök/vardagsrum i ett. Ska se om jag kan länka förresten..
    Låter ju superfint! Ja, länka Gillar att kolla på hus
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 10:29:49 följande:
    ååååå vi ska ha detta ihop!!
    Åhhhhh vilken fin mössa! Är det nya Katvig?

Jag har inte sett ett enda katvigplagg i höst
    solouniko skrev 2009-08-06 10:31:43 följande:
    Här är huset vi ska kika på idag.. Absolut inte fint nu, men med några utrivna väggar, nya golv och tapeter, nytt kök osv så kan det nog bli himla fint. Ganska litet och lagomt till oss www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/476144
    Åh, det är ju jättefint! Eller har stor potential i alla fall.
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2009-08-06 10:36:28 följande:
    Ja just nu är det inte så fint  Känns dock lite sorligt att flytta från våran härliga vindsvåning mitt i stan.. Men jag vill bo lite barnvänligare ändå
    Det förstår jag men det är såå skönt att ha en tomt som man kan släppa ut dem på. Tror inte att ni ångrar er om ni köper hus.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 10:36:34 följande:
    Japp! Det är nya Katvig Va! Har du inte spanat på dem än? barnlyan Babyshop LpL BoR Matador Iväg och kolla NUUUUU!!!
    *Rusar skamset iväg och kollar genast*
  • Duntoffla
    Milliz skrev 2009-08-06 10:46:47 följande:
    Ja, det blir nog jättefint! Jag skulle vilja fixa lite här i vårat hus, men jag har inte bestämt mig för hur ännu... Här hända nyss nåt mindre kul. Elias hade rivit ut halva sin garderob. Det hör till vanligheterna det gör han varje dag. Det vara bara det att han blev kissnödig och glömde att han måste gå till toan först. Så nu har mamman lite roligt tvättjobb framför sig... Tur att det är fint väder så man kan hänga ut på tork sen. Det var väl sisådär 20 tröjor och några byxor.. Gaaaah
    Hoppsan
  • Duntoffla

Åh fina fleecar på Matator! *vill ha*

Skulle kunna tänka mig lila eller brun utan huva. Synd att de då är dyrare

Hej förresten!

Ska ut i solen i sväng, var bara tvungen att kommentera

• Duntoffla

Hellu girls,

Vilka butiker har fått in lurvarna? Måste se alla innan jag bestämmer vilken som får flytta hit. Funderar på att göra mig av med en röd här hemma. Älskar den men vill ha utan luva...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14