Men det beror ju vad varje plagg väger..4 plagg i 4 auktioner säg ca 80g skulle bli 48:- om man ej samfraktar..4plagg gånger ca 80g blir 320g så därför 36:-
Hej hej Här har jag precis stigit upp Eller jag var uppe först vid 7 o körde in F o Maia till tåget men sen la jag mig igen o har sovit som en gris Vaknade till ett skinande rent hus, inte en fläck någonstans, varje liten vrå är städad, all tvätt tvättad o struken o inlagd i garderoberna. T.o.m soffklädseln avtagen, tvättad, torkad och ditsatt igen Fönstrena putsade, nya sängkläder överallt, t.o.m en ny fin bambujalusi i sovrummet. Jag tror att om de kom från det där tv-programmet med städtanterna så skulle de verkligen inte kunna hitta en endaste liten grej att klaga på! Hihi....ibland är det bra att ha mamma här Jag sjuk = mamma stressadMamma stressad = STÄDAR pedantiskt!
Gud vad skönt...
Tror ni man kan ha den orange jackan nu ifrån hösten med regnbågsbyxorna nu ifrån hösten? eller blir det för mycket?
har inte kollat mailen än men ska snart göra det Till Maia har jag:Lila Hummeloverall strl.104 tror jaglila MAToverall strl.4 tror jagRegnbågsoverall str.92Ida.T rött med hippos set jacka + byxor strl.98 Regnbågsjacka + gröna byxor som är för litet - goes TRegnbågsbyxor strl.98 - vill ha en jacka till, röd, orange eller blå?? Vilken är Maias färg????????????????Jag tror att både Mat och Hummel blir för stort i år men jag ska prova på henne, annars åker dom båda till fördel av en Molo istället, i så fall vilken färg där??? Skitsvårt detta tycker jag...det är Juli o vi snackar vinterkläder Typiskt oss Regnbågsoverallen tror jag passar...men tveksamt även där...
omg hon kommer iallfall inte frysa
Zvartaliljan skrev 2009-07-24 11:42:24 följande:
Till Viggo tycker jag turkos jacka och regnbågsbyxor och orange overall Det vill jag ha till Maia
Ja det lutar väl åt det den oranga overallen är sååå fin