Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-24 20:46:42 följande:
    hon är 99 lång och kan ha overallen i 110?? Ser den inte lite stor ut Kan hon röra sig i den utan att det blir klumpigt? Bör jag satsa på 104 till Maia då som är 95 lång och väger 12-13kg?? Skitsvårt detta ju...Frågade innan men kanske någon mer är online nu, hur lång ska overallen vara nacke-fot för att passa en som är 95-98 lång i vinter?? (ja hon växer ju sakta så jag gissar på nåt sånt?) Regnbågsoverallen är 80cm, för liten??Hon är ju itne hemma så kan inte prova
    Jag trodde med den skulle va förstor men där är helt okej väx mån och att röra sig i den nu fungerar perfekt. provade faktiskt en 104 på p.o.p idag och den satt som korvskinn på henne {#lang_emotions_undecided} Jag hade satsat på 104 hon ska ju inte ha den nu den lär ju inte behövas fören om ett par månader minst.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-24 20:55:25 :
    Vad fin Nelly var i overallen i BT
    Tack {#lang_emotions_laughing}

Aaa nu har jag gjort klart mina listor till en, började bli lite virrig vad jag beställt och inte {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 20:59:03 följande:
    så duktigt Det är sååå skönt o tänk vad pengar man spar in på blöjor nu egentligen!Här är overallen i Februari, sen dess har hon växt ca.3cm och lär väl växa sådär 3cm till nu under höst/vinter. Bara att ge upp va?? Bättre o sälja o köpa ny än att leva på hoppet eller??
    Ja den ser inte ut att kunna passa då ,tyvärr.
  • Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer

• Mamma Kråkan
    Kristyr skrev 2009-07-25 10:11:50 följande:
    Hur är väpnarluvor i stl?Vad ska man ta för stl??Min kille fyller 1 sept. Ska ha ha stl 1 år eller 2-3??
    Jag tar 2-3 till min 15 månaders. Jag hade stl S förra vintern och då var han *hmm* ja han blev 1 i april iallfall. Och i slutet av vintern fick jag trycka på den {#lang_emotions_undecided} han har
    "normalt" stort huvud.
  • Mamma Kråkan

BUBBLAN hade du inte en aqua flower svettis tunika ute innan ?

• Mamma Kråkan
    Kristyr skrev 2009-07-25 10:19:04 följande:
    vet du vad han hade i omkrets på huvudet?nu blev det ju svårt....
    Inte en aning faktiskt tyvärr. men det är normalt i stl han är ingen stor kille.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 10:19:13 följande:
    Jopp! Ligger numer i påsen här brevid mig och väntar på bättre tider
    va ska du behålla den? villken stl är det. Jag har haft 98 till nelly men nu är den för liten och vill så gärna ha en ny. Jag tycker dom är ganska stora så 104 borde räcka.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 10:23:24 följande:
    Nope! Den ska flytta och den är en 104
    aaa {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:25:07 följande:
    känner mig lite ledsen idag både jag o isabel har spytt inatt och vi som skulle till isako idag
    Nää villken jäkla otur *tycker synd om*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14