Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-25 21:37:34 följande:
    å andra sidan.. vi e så många så en till skulle inte märkas
    nää det kan jag tänka mig vi är fem och där märks det knappt heller
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 21:41:29 följande:
    haha, vid jul e det fint, alla har ju en respektive (förutom en, men hennes kompis följer jämt med ist).. o 4 av oss har barn.. jag har 3 barn.. så en lagom liten samling.. tur jag har stort vardagsrum, julfesten brukar vara här efter vi köpte huset.. men visst e det ändå ganska mysigt?? inte när man va mindre, men nu.. alltid nån o hitta på nåt med ju =))
    Vi hade det faktiskt ganska mysigt då vi var mindre nu är alla mina syskon yngre än mig och inne i tonåren eller precis efter & bor ganska långt bort så vi syns tyvärr sällan. Men på¨julen är det extra mysigt.
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:29:20 följande:
    jag har svårt o bestämma ett köp nu pris på ot pop jacka.. hittade såna klipp nyligen nån som kan ge tips på hur man ska tänka?? kostar 795 ord pris..  de är nya med lapp kvar.. tänker ju att folk ska tycka det e ok pris med, men ändå få ut ganska bra på dom.. ?
    det beror helt och hållet på färgen tycker jag är den marin eller röd hade jag satt 595 dom köp nu är det en säsongsfärg så hade jag satt 795 som köp nu eller 695 då är folk oftast beredda att ge mer för dom. får man fråga vad det är för färger & stl ?
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:36:26 följande:
    har en knallcerise, som fanns nu i våras i 116, o en svart i 122 som ska ut..  (lite mer pojk enligt mig,) den med lite annorlunda fickor fram på.. den i 80 i knallcerise behöll jag till Julia hon kunde ha den utan problem, trotds att hon har 86 nu.. =)) hade med tankar på 600 ca.. men ser att en del nya gått för det, o tänker att hösten kommer snart, så folk kanske bet mer.. samtidigt vill jag inte va snål heller.. men guud va svårt.. o vet att cerise va ganska eftertraktad..
    aaa vad synd inga för mig {#lang_emotions_dreamer} ää det är ju inte att vara snål den cerisa finns ju inte nu och vissa vill ju verkligen ha den. Snålt är ju om du lägger 999 som köp nu *hhihi*
    Stormis skrev 2009-07-25 22:37:29 följande:
    Såg du mitt inbox innan? Blev lite konstigt så jag vet inte om det kom fram...
    nää
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 22:46:10 följande:
    haha, ja DET skulle jag inte iaf.!! om de sen bjuder upp till det är inte mitt problem =)) men såna vågar man utrop 1 kr va?? men vad svårt.. kanske 86 e bättre då.. hon ska ju kunna ha den till mars, kanske tom april..
    njaa det tror jag men p.o.p går ju lite segt på t i vågor
  • Mamma Kråkan
    Busbellan skrev 2009-07-25 22:51:13 följande:
    Nej, åh vad jag älskar att vara gravid, urmysigt ju Gillar faktiskt förlossningarna också
    då kan väl du ta ett par för mig {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-07-25 22:52:21 följande:
    Här är också en som älskar att vara gravid, mår faktiskt mycket bättre när jag är gravid än annars, känns som jag har energi för 2
    villken lyx....själv har jag spytt till vecka 20 & haft två katastrof förlossningar
  • Mamma Kråkan
    LA Woman skrev 2009-07-25 23:00:46 följande:
    Men usch då
    Och fler vill man ha ändå {#lang_emotions_dreamer} 
  • Mamma Kråkan
    kexchoklad skrev 2009-07-25 23:03:34 följande:
    Mina har varit 39v och det är alldeles tillräckligt Man känner sig ju inte alltför allert och smidig de där sista veckorna.
    nää Nelly kom en månad tidigare så jag var säker på att lilleman skulle komma tidigare på BF så klättrade jag nästan på väggarna som tur väl kom han då
  • Mamma Kråkan
    kexchoklad skrev 2009-07-25 23:05:55 följande:
    Jo, jag brukar säga att mitt hjärta vill ha flera barn, men hjärnan säger stopp
    *hihi* här säger tyvärr inte hjärnan stopp {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14