Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stargirl skrev 2009-07-25 19:32:29 följande:
    Jag hade förra vintern til dottern som fyllde  år i feb.1 Reima overall (grå/rosa)1 Molo regnbågsoverall1 byxa + jacka Miniature1 POP overall som passade från året innan.1 ticket to heaven overall (ärvd av en kompis dotter)till hösten1 tunn höst overall från Ver de terre1 skaljacka + skalbyxa från POP+ regnkläder.Sonen på 5 år hade.1 brun/marin overall från POP (ärvd från en kompis)1 Molo overall i färggen petrol (ärvd efter storebror)1 blå/turkos overall från poptill hösten/våren1 svart Reima jacka + byxor1 skaljacka från POP i blått + regnkläderMen jag är ju rätt galen o andra sidan.
    Tack denna ska jag visa sambon *hihi*
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    mortillsju skrev 2009-07-25 19:35:03 följande:
    Berätta, hur ser pops overaller ut? *nyfiken*
    Jag såg faktiskt bara en röd ,en marin & så den chockrosa. Dom höll på och packa upp en halv miljon saker så det var koas där inne...jag handlade bara snabbt och slank ut igen
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 19:37:46 följande:
    Wilma är nog nöjd med det salgköpet Här sitter jag och är bra mör i kroppen- Gekås, Smallkids outlet, målning utav en herrans massa köksskåp tar ut sin rätt på denna gigantiska gravida hydda Antar att inga lurvar har dykt upp under dagen?
    Wow jag är impad. Noop inga alls i sikte.
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 21:01:12 följande:
    ja 610 är riktigt galet
    hehe helt crazy{#lang_emotions_wink} föresten har du gjort någon beställning på b&r?
  • Mamma Kråkan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 21:25:33 följande:
    nej  eller jo men de kunde inte fixa det jag ville har så de fixade min beställning tiil en annan butik 
    aa okej...jag minns inte nämligen om han sa denna veckan eller nästa det första kom. Han lyckades ordna allt utom pussel leggings & badgs kläningen med luva på min beställning{#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 21:29:27 följande:
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    tjusigt du är super duktig
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-25 21:30:16 följande:
    beställde du lurvar med eller utan luva?
    jag beställde både med och utan den ena sa han fanns bara utan tror jag det var eller så var det med det blev iallfall en utan och en med
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 21:32:05 följande:
    min söta mamma igen.. pratade återigen molo.. hon blev sur för en sak hon ville ha till Julia inte fanns i hennes stl.. har hittat det nu på t.. sa att hon skulle bet halva.. (utan att jag ens sa nåt, sa bara att jag hade hittat det.. jag vill ha den saken med!!) sen säger "pappa" helt plötsligt i bakgrunden att han betalar hela om jag vinner den :-Obara sådär.."jag betalar upp till 3000 säger han.. haha..  kostar bara runt 400 ny ju, sötgubben.. ja, han menar verkligen att han bet "min" auktion.. så, jag SKA vinna den!! *vill såå gärna ha den, men väntar till den går ut, vill ju ha så billigt som möjligt trots allt.. *nåt annat.. hur e vinterjackorna i stl?? i 80 typ? e dom stora ? långa/korta armar? inte haft vintekläder innan (inte såå många mån sen jag blev frälst ju)
    naaw vad gulligt..dom söker inte en dotter till *flörta vilt *
  • Mamma Kråkan
    LJ2 skrev 2009-07-25 21:35:13 följande:
    haha.. tror de är nöjda med 4 (!!) döttrar o 2 söner men jag kan ju bara GISSA vad som kommer va i paketen framöver nu när mamma äntligen upptäckt det häftiga med molo med.. *duktiga lilla mamma*
    wow ja då räcker det nog {#lang_emotions_wink}

klart du ska spana på den rosa på p.o.p super fin i färgen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14