Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-09-04 19:45:55 följande:
    Hmmm lila velourtunikan från MAT blir nog bra till.... Nämen, stackars liten. Vad ont hon måste ha. Ni har väl varit hos tandläkaren? Fast de kan ju klart inget göra Tur ändå att vi människor har mjölktänder....
    Igår hade hon ont såklart, och hon hade fullt av intorkat blod runt munnen i morse men idag är hpn precis som vanligt...springer och klättrar som vanligt
  • LA Woman
    Älskade Moa skrev 2009-09-04 19:49:58 följande:
    Usch tycker så synd om din lilla tjej, men tur hon är på bra humör idag iallafall! :)
    Ja annars hade mamman mått sämre här
    nikki2006 skrev 2009-09-04 19:51:25 följande:
    Vad bra, de repar sig faktiskt fort. Niki opererade bort polyperna förra veckan och bara 2 dagar senare var hon som vanligt
    Visst är de fantastiska!!!!
    mortillsju skrev 2009-09-04 19:52:02 följande:
    De är otroliga de små. Tänk vad stolt hon ska vara över sin glugg sen. Men som förälder blir man så omskakad av sådant tycker jag. Samtidigt som man bara hanterar utslagna tänder, brutna armar och hjärnskakningar. Gud vad vi är bra alla vi föräldrar!!
    Shit ja, visst är vi
    Morty skrev 2009-09-04 19:53:09 följande:
    Tur det iaf. Mattis sprang runt med en sopkvast och sån där man sopar upp det i på dagis. Han lyckades slå till ena framtanden men den blev bara lös. Så han fick sluta med napp med en gång och äta flytande ett bra tag. Men fyyy hennes tand gick ju av. uscha mig jag ryyyyser.
    Av och av, den fög ut med rot och allt På ett sätt är det kanske skonsammare än om den blir lös, bryts eller ännu värre...trycks in i käken
  • LA Woman

En Ot-fråga idag igen.... Jag är uppvuxen med katt (mina första tolv levnadsår hade vi katt) och har även haft innekatt i vuxen ålder, vår sista dog för 3 år sen. Skulle man då plötsligt kunna utveckla en kattallergi? Har just suttit och myst här med grannarnas kattunge och nu är helt genomtäppt och lite tungandad. {#lang_emotions_undecided}

• LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-09-04 19:54:36 följande:
    Alltså seriös, inte fan kan denna kosta 36kr i frakt???www.tradera.com/Underbar-fleecetroja-jacka-fr...jag vägrade betala det o betalade 24...nu är säljaren sur för hon säger att hon inte kan få den oskrymmande!! Hur svårt kan det va för den lilla liksom?? Det vore en konst att lyckas få den skrymmande! Rullar hon den som en boll då eller???
    Boll, haha Jo, det lät verkligen konstigt att den blir skrymmande..
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-09-04 20:18:58 följande:
    Jo så går det till tyvärr. Man tål grejer...djur och mat och sånt kul, sen en dag smäller det till. Tyvärr. Efter tillräckligt mycket belastning kommer allergin. Min utvecklades i 30-års åldern (mot katt alltså).
    Usch, jag är ju 35 nu Hoppades ju att man slapp sånt alls när man vuxit upp med katt... Får nog kontakta VC och se om man kan få göra ett pricktest då.
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2009-09-04 20:25:27 följande:
    Ja eller så har du liksom upptäckt det ändå? Troligen blir/är du allergisk mot damm och kvalster med och diverse andra pälsdjur (men katt är värst) . Jag tål inga pälsdjur alls....dvs jag kan klappa dem, gosa lite, blir lite dålig men skulle aldrig kunna ha dem hemma .
    Ja, kanske När jag fick ett rejält anfall i början av sommaren hade jag också träffat katt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14