Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-09-28 11:55:23 följande:
    Ja, jag är ofta ganska snål med kläder till August eftersom han tuggar sönder dem, men det har blivit bättre sen vi började pensla på "stopp och väx" på kläderna
    Fniss, det låter som du har hund.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-28 12:00:05 följande:
    älskar katvig, villervalla och molo mössor
    Ja, Pilutta har ju Villervalla nu också och det är suveräna priser. Det blir nog en sån tröja i alla fall.

Jag är inte avundsjuk på dina mössor, nejdå.

Fast den sötaste jag har (förutom rosa-rosa katvigmössor) är en snorgrön i velour från Liten. Den gillar Gustav och han är så söt att man kan äta upp honom i den.
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 12:02:21 följande:
    luckylittleme.se/product.asp?product=25086
    Jaha, jag trodde den hade mer orange kantband. Frågan är om Linnéa sätter på sig en huva. {#lang_emotions_sealed} Hon är världens envisaste lilla unge. Tänk att man kan ha så start vilja när man är minst, yngst och så tanig.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-28 12:10:59 följande:
    det är en babymössa den ska min nästa bebis få ha
    Och när kommer den? {#lang_emotions_sunny}
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-28 12:22:18 följande:
    jag vet inte än
    Ååååååhhhhhhh, busiga dig.
  • saturnina

Halloj,

Jag kan säga direkt att det fanns inga lurvbyxor alls på Pilutta. Själv knep jag en Molo hallonrosa jacka, 2 rosa vantfleece och en VV regnbågsmössa.

• saturnina

Någon pratade om rea förut. Om de är något jag ska handla då är det Molo stickade folkloreklänningar, helt underbara. Om de finns kvar någonstans då vill säga, men de är ju rätt dyra.

• saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-09-28 17:29:04 följande:
    Åhhhh ja de är ju helt underbara. Men inte lägger jag 700 (eller vad den nu kostar) på en klänning till Svea.
    Inte det?{#lang_emotions_cool}
  • saturnina

Jag hade samma fundering för en stund sedan, men nu sitter alla tre vid mina fötter och bygger lego. {#lang_emotions_kiss}

• saturnina
    Therese1981 skrev 2009-09-28 17:42:27 följande:
    saturnina vad kul att pilutta har öppnat nu med ny ägare.....finns det mycket fint där nu??? vi var där då det var 60 % =)
    Ja, det fanns mycket fint. För min del blev det "bara" ytterkläder denna gången. Naturligtvis är det ju så att de plagg som man själv mest vill ha inte finns. Jag hade velat se folkloretunika och blanket-tunika i verkligheten. Pusseltröjor fanns inga, bara bodies.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14