Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-09-10 18:17:50 följande:
    haha gud vad snål jag är när jag ska handla åt mig själv ska få en super cool jacka matchar sonens Holden overall*s* Vill ha ett par Uggs men kostar ju typ 2000:-
    kolla på www.taylorshoes.com =)... har handlat där en del å nu e dollarn låg med=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    snigelina skrev 2009-09-10 22:01:37 följande:
    ÄNTLIGEN funkar fl igen! Man får ju abstinens när man inte har nån att "prata" med..
    HAHAHA ja lr hur {#lang_emotions_laughing}........... trodde det va fel på mitt internet först ..men nu så vet ja ju att det e fl...
  • Greksmurfen

tjejer ...vet ni vad.. kom på att snart e det ju dax för salg igen juh =)......weeeee
    hmm borde ha shoppingstop å börja spara pengar =)

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2009-09-10 22:19:51 följande:
    FIIINA! Jag älskar när Maugu lägger ut på T
    HAHAHA ja med =P

inte svårt ..fixa konto... koneta ditt visa kort med kontot.. å så bara buda lr köp=)..
    ett tips är att kontakt säljaren innan för ev frakt, om de markerar som gåva etc..
    för å slppa skatta på varan.. å handla inte över 500sv kr då får du skatta =P....

inhandlade nyss min å 3 andra bruntärnsklänningar så grymt fina special sydda efter våra mått...kostade 300kr/klänning inkl frakt =)
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2009-09-10 22:27:32 följande:
    Mycket fint i Millas storlek brukar det vara Hmm okej. Fast jag hade tänkt shoppa en skötväska isåfall och den kostar ju över 500. Nåja får se hur jag gör. Kanske håller mig till tradera, det blir billigast så
    det du isåfall kan göra är å fråga om de kan skriva att värdet är mindre=P.. heh gjort det med=P.. å de flesta gör det... för egentligen så är ju inte värdet på en grej samma sak som priset de sätter=)..¨

hittar en hel del i maxens stl med=)...har en del till på span där=P.......
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2009-09-10 22:44:32 följande:
    Petunia pickle bottom Min sambo tycker det är världens roligaste namn, som någon som är med i Harry Potter Dyr men fiiiin!
    länka=)....
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2009-09-10 22:50:58 följande:
    cgi.ebay.com/Petunia-Pickle-Bottom-Saffron-Ro... cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=3... De där två är suuperfina! Kostar mycket mer här hemma!
    hmm dena ena sheppar bara till usa =S.....men ibladn gör de undantag... runt 70dollar blir 500sv kr.... men maila innan å fråga hur de kan göra med värdet =).....lr vill du att ja ska skicka iväg ett mail till dem? å frga??
  • Greksmurfen
    MammatillO skrev 2009-09-10 22:58:43 följande:
    åh , Imorgon blir det förhoppningsvis nya skor till mig och så ska jag skynda mig och kolla på Molo kläder i butiken ( Kommer inte ihåg vem som tipsade mig med UGGsen från usa men hittade iaf 2 återförsäljare i grannkommunen )
    {#lang_emotions_laughing} tro allt att det vatt jag =) iaf sidan från usa.......hittade du till ok pris med=)...
  • Greksmurfen
    smultron: då e vi två....... hmm men borde sluta shoppa nu lr hur =P...så man kan spara undan så man kan shooooooooooooooppa... mina pengar bara tog slut pang bom sist =P.... behöver mer {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14