Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

vill ha det till maxen.. tänkte beställa det i födelsedagspresent från hans moster=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

liljan vad tro du om man sätter champagnemuse på första lagret, jordgubbsmouse på andra å täcker med vanilj mouse med ballinas sp med smak av vanilj :.... eller ska man täcka med en smörkräm som smakar vanilj???

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-03 18:29:34 följande:
    jag säger bara MUMS!!!!! Skit i smörkräm...
    =)--- oki ..finns inte risk att sp smälter... hmm det ska ju inte vara det om det e ballinas har ja hört....

hmm fråga e bara hur mkt en sats ger....

men det blir inte för mkt smaker med 3 lr???
  • Greksmurfen
    LA Woman skrev 2009-09-03 18:34:16 följande:
    Gokväll Nån här med tandläkarkännedom? Idag slog Felicia ut en tand med hela roten, finns det en chans då att hon får en ny tand där? Alltså min man kom just på att när man tappar en mjölktand så finns ju inte roten med...men hon på rådgivningen sa att den inte skulle sättas tillbaka eftersom det bara var en mjölktand....
    jag skulle ringt ngn jourtandläkare om saken..... de vet nog bättre än 1177
  • Greksmurfen

jag hänger definitivt på denna gången om ni ska ha träff=)..... har precis gjort skumbananskräm till doptårtan imorn....=)

och nu håller ja på å gör vaniljmousse=)... men hmm efter gelatinbladen har svällt vad gör mna då..värmer man upp dem så de smälter eller ska man bara röra i dem i vanilj röran??
    liljan vet du??

• Greksmurfen
    Bybo1 skrev 2009-09-03 23:03:03 följande:
    Go kväll! Här är en som har smygläst i över 3 år  tills jag tog mod o skrev första gången i våras, denna tråd går ju så snabbt så då är det lättare o bara läsa  plus att jag hade lite svårt o komma underfund hur familjeliv fungerar..
    välkommen till pölsetråden =)........
  • Greksmurfen

gomorn..=)

nu har ja lagat skumbananskrän, jordgubbsmouse å vanilj mouse från schratch =).. nu ska ja på mej champagnemousse=)...önksa mej lyckta till så den inte skär sig =)

• Greksmurfen

ahhh nu e alla mouserna klara=)... dax å modillera....=)

liljan: brukar du moddilera i sp eller mp eller fp??...ska göra en dop bebis, tåg å sen ska ja göra alla kallor.. men väntar på den som man kan trycka ut det i=) hoppas att det kommer med posten idag =S

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14