• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-16 22:35:08 följande:
    Tack Ja, svart är verkligen Noras färg, känns kanske inte alltid jättekul med svart, men hon är fin i det
    Ja hon passar verkligen i svart. Men man kan göra roliga (färgglada) kombosar med svart.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 23:14:34 följande:
    Hihi coola! Helt klart svarta om jag hade fått välja. Kanske röda... Hej på er töser! 
    Ja de röda är coola på sitt sätt. Men de svarta passar ju till allt..... Får se vad och om plånboken tillåter. {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-07-16 23:19:40 följande:
    Jajamensan, jag fattar.

Nu ska jag ta och lägga mig en stund på spikmatta och sen nanna kudden.

på er!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

God morning!

Har sovit urkasst i natt. Har en spikmatta hemma på prov. Svägerskan som inte vill ha sin..... Har alltid hört talas om alla som sover SÅ himla bra efter att ha börjat med spikmattan. Men jag sover fasiken mycket sämre. Har vaknat fleeera gånger nu ett par nätter i rad. Jag som brukar så bra annars. Tror den har motsatt effekt på mig.

Sen lite tjat och ot igen. Jag hittade ett par andra tofflor som var billigare än de igår. De är ju iofs annorlunda i utseendet. Ni som såg de jag länkade till igår. Vilka hade ni tagit?
    http://www.borgebyskor.se/borgeby/shop/?category=1&subcategory=23&item=2263

• Morty
    Morty skrev 2009-07-17 09:34:41 följande:
    God morning!Har sovit urkasst i natt. Har en spikmatta hemma på prov. Svägerskan som inte vill ha sin..... Har alltid hört talas om alla som sover SÅ himla bra efter att ha börjat med spikmattan. Men jag sover fasiken mycket sämre. Har vaknat fleeera gånger nu ett par nätter i rad. Jag som brukar så bra annars. Tror den har motsatt effekt på mig. Sen lite tjat och ot igen. Jag hittade ett par andra tofflor som var billigare än de igår. De är ju iofs annorlunda i utseendet. Ni som såg de jag länkade till igår. Vilka hade ni tagit?www.borgebyskor.se/borgeby/shop/?category=1&s...
    Skulle stå att jag som brukar sova så bra annars...
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:38:22 följande:
    Trist att du sovit dåligt. Du kanske fick för mkt energi av den. Du får testa en gång till så kanske det blir bättre. DEt är lite inväjning på dem Missade vilka skor du kikade på igår? Du får gärna länka så ska jag tycka Själv shoppade jag dessa igår. DE skulle kostar 879 kr men då jag mailade butiken så gav hon mig priset 550 för dessa istället eftersom det var sista paret (verkar det som)www.creationsbylis.com/index.php?page=details...
    Det var sådana fast i svart lack! {#lang_emotions_heart}  Åh vilken tur att du fick dem billigare. Hittade någon shop där de tog 850:- men man får ju kika på vad de tar i frakt också. Får se vad det blir för några.

Jag har provat mattan nu varje kväll sen i söndags. Men jag ger det ett par gånger till.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-17 09:38:35 följande:
    De du länkade till igår hade jag valt om inte priset spelar så stor roll
    Ja, de andra är snyggare va? Får väl ta och rensa i min garderob och barnens där hemma och sälja på T.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:44:41 följande:
    Då skulle jag ta de svarta Calou i svart lack. En kompis har dem och de är såå fina. Det är inget fel på de du länkade till men de andra är lite sötare, ett strå vassare.Jo, frakten var ju dyr här så slutsumman landade på 629 men det är ändå ett par hundringar billigare än vad de annars kostar.
    Ja absolut, ett mycket bra pris du fick!! Ja, de är sötare. De andra bara 'är' känns det som i jämförelse iaf. {#lang_emotions_tongue_out}
    Busbellan skrev 2009-07-17 09:43:54 följande:
    Ja, utan tvekan snyggare Dessa var också fina, men de andra var verkligen wow
    Samma känsla som jag fick. Förresten, lycka till med kalas nr 2 idag. Perfekta dagar att kalasa på! {#lang_emotions_sunny}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-07-17 09:50:15 följande:
    Ja, vi valde sommarens finaste dagar Måste vara vanligt att det är fint väder vid den här tiden, sommaren -07 när Ella föddes var det ju urusel sommar, men den 16/7 var det strålande som hela dagen (då vi visserligen satt i bil och instängda på massa olika sjukhus hela dagen)
    Måste ju vara p g a eran solstråle {#lang_emotions_heart} som det alltid är fint den 16 juli.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Nu har BoR fått upp sina bilder på ytterkläderna. Fast det kanske ni redan sett.....

Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14