Zvartaliljan skrev 2009-08-23 20:33:21 följande:
Jag vet hur hon har det...bytte skola o nä det blev inte bättre...det är tyvärr bara o genomlida det o försöka göra situationen så bra som möjligt. Bra
iaf att hon pratar med dig om detta, det värsta är ändå att hålla allt inombords. Ett tips är faktiskt ändå internet...låter kanske lustigt men jag överlevde tack vare internetvänner, då kan man verkligen vara sig själv o lätt hitta vänner med samma intressen o så...ja jag överlever på samma vis idag kan man väl säga Stor KRAM till lilla stackaren...finns inte mycket som kan trösta...men det finns ett slut på helvetet...även om det verkar långt borta
Tack så mycket för dina ord. Glömde det ju.
THEA och Grodan skrev 2009-08-23 20:34:28 följande:
Åhhh, kramar om Jag vet precis hur det är, så jobbigt
Tack..
Busbellan skrev 2009-08-23 20:34:47 följande:
Åh, jag blir arg när jag hör sånt!!!Barnens ena kusin är i samma sits nästan precis nämligen och det är så svårt.Får du prata med lärarna om det för henne?
JAg vet inte om jag får, men tror det.
Jag kommer att göra det iaf. Det är föräldramöte nästa vecka. Ska be om mejladresser då. Mycket bra sätt tycker jag.
JuliaochNelly skrev 2009-08-23 20:34:53 följande:
Usch vad tråkigt...Men samtidigt helt underbart att hon vågar & vill öppna sig för er och berätta så då måste hon ha en toppen mamma Har hon igen alls som hon känner att hon kan vara med? Kanske kan hon hänga med grabbarna lite?
Jag försöker vara en bra mamma iaf.
Jo hon har andra men dessa är hennes kompisgäng, liksom. Hon hänger ofta med killarna när hon tröttna på tjejerna och har alltid gjort.