• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-08-23 20:59:11 följande:
    Nej visst är det konstigt, likadant när Nikki hade problem med en på dagis. Då var det ingen som föreslog att den killen skulle byta dagis men jag övervägde att byta Nikki till ett annat dagis. Sen kände jag att varför skall hon byta när det var han som var dum
    Jadu...jag känner mig jäkligt orolig för Maia...men inte av samma anledning som du för Nikki...tvärtom, Maia är förbannat jäkla bossig mot de andra {#lang_emotions_sealed} undrar hur det kommer bli sen för jag ser redan henne som en sån där tjej som leder ett tjejgäng...eller så kommer hennes bossighet få henne tvärtom...utmobbad...
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-08-23 21:02:21 följande:
    Nej skall upp tidigt och jobba imorgon så god natt och sov gott alla
    Godnatt
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 21:03:54 följande:
    Jadu...jag känner mig jäkligt orolig för Maia...men inte av samma anledning som du för Nikki...tvärtom, Maia är förbannat jäkla bossig mot de andra undrar hur det kommer bli sen för jag ser redan henne som en sån där tjej som leder ett tjejgäng...eller så kommer hennes bossighet få henne tvärtom...utmobbad...
    Alicia är också en bossig person... På vissa sätt...
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2009-08-23 21:02:21 följande:
    Nej skall upp tidigt och jobba imorgon så god natt och sov gott alla
    nattis{#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-08-23 21:00:39 följande:
    Usch blir helt förfärad. man måste ju gå kurser om hur man hantera sånt här när man är rektor. Undrar vad de lärde ut där
    jodå hon har gått hur många kurser som helst...men detta är det sättet de lär sig att hantera det på! Sjukt jag vet!
    I gymnasiet mådde jag dåligt pga en sak jag blev utsatt för...som jag fick gå igenom flera rättegångar för o vad gör läraren? Jo han talar öppet inför klassen en dag när jag inte är där o nämner att alla måste vara lite snällare mot mig då jag har det jobbigt just nu...hur fan hjälpte det mig liksom?? Folk visste ju inget om vad det gällde så det skapade bara en massa rykten o spekulationer o nyfikenhet!

Så tyvärr, de lär sig fel saker!
  • anjis78

Hejsan, någon som vet hur lång tid man har på sig att reklamera en vara? Har en blå lurvfleece med röda kantband som inte har röda kantband längre efter en tvätt. Köptes hos matadorkids den 5/9 förra året. Tacksam för hjälp{#lang_emotions_smile}

• Busbellan

Sitter här och funderar på om redan kanske ska gå och lägga sig. Väntar mig en kruppnatt. Ella har fått medicin och jag hoppas den hjälper, men man vet ju aldrig.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-08-23 21:06:14 följande:
    Alicia är också en bossig person... På vissa sätt...
    mm svårt att hantera motgångar då brukar man ha, man vill liksom att allt ska vara på SITT sätt
  • lillronya
    anjis78 skrev 2009-08-23 21:07:38 följande:
    Hejsan, någon som vet hur lång tid man har på sig att reklamera en vara? Har en blå lurvfleece med röda kantband som inte har röda kantband längre efter en tvätt. Köptes hos matadorkids den 5/9 förra året. Tacksam för hjälp
    Ingen aning, men trevligt att se dej!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-08-23 21:08:13 följande:
    Sitter här och funderar på om redan kanske ska gå och lägga sig. Väntar mig en kruppnatt. Ella har fått medicin och jag hoppas den hjälper, men man vet ju aldrig.
    Usch vad jobbigt..
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 21:08:38 följande:
    mm svårt att hantera motgångar då brukar man ha, man vill liksom att allt ska vara på SITT sätt
    JA. Måååånga timmar har vi lagt på hur man hanterar andra människors vilja och önskningar gentemot sina egna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14