• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 20:57:29 följande:
    jo ännu värre var det då rektorn gjorde detsamma...rektorn som dessutom var min MAMMA! Nä fy...hon gjorde alla fel så lillronyas tös ska verkligen vara glad att hon har en så bra mamma....
    Å gudars så hemskt!

Och tack igen för snälla ord.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2

helt ot... men..

nån.. liggdel till babytravel syskonvagn, tradera eller blocket?svart. pris??
    nån som vet frakt på den?

o vagn, ska man ha de på blocket eller tradera?
    *resevagn, babytravel, anv 2 veckor utomlands,* pris på sån??

babysitter? pris? med tiger på..

o babygym med leksaker??

gåstol?

nån som har tips på priser o ev vet frakt på nåt av detta??

håller på o kollar allt hemma.. e trött på allt.. o behöver verkligen plats i förrådet!!
    ska ta tag i tyger, gardiner, mina kläder, o kolla mössor o vantar med!! nån dag,, nu snart..

* 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    sara sofia skrev 2009-08-23 20:53:26 följande:
    Hallå alla ni som shoppar danska kläder! Har ni koll på vilken webbshop som har Ej sikke lej jeans? Har köpt ett par från butik i Luleå, och nu vill storasyrran ha likadana, men jag hittar ingenstans på nätet...
    hmm vet inte... luckylittleme.se kanske?
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Mamma Kråkan

Nää nu ska jag bada lite och LILLRONYA jag tror säkert detta har blåst över inom några veckor...det verkar ju bara vara ett släng av avundsjuka & tonårshormoner{#lang_emotions_wink}*stooor kram*

Nu bloggar jag här igen :)
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 20:55:59 följande:
    jo jag förstår precis...men tyvärr är det ju så att det är den mobbade som oftast får ändra på sig och/eller byta skola. Aldrig den mobbade som blir tvingad till förändring.
    Nej visst är det konstigt, likadant när Nikki hade problem med en på dagis. Då var det ingen som föreslog att den killen skulle byta dagis men jag övervägde att byta Nikki till ett annat dagis. Sen kände jag att varför skall hon byta när det var han som var dum
  • lillronya
    JuliaochNelly skrev 2009-08-23 20:59:02 följande:
    Nää nu ska jag bada lite och LILLRONYA jag tror säkert detta har blåst över inom några veckor...det verkar ju bara vara ett släng av avundsjuka & tonårshormoner*stooor kram*
    Japp vi hoppas på det.
    Simma lugnt
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 20:57:29 följande:
    jo ännu värre var det då rektorn gjorde detsamma...rektorn som dessutom var min MAMMA! Nä fy...hon gjorde alla fel så lillronyas tös ska verkligen vara glad att hon har en så bra mamma....
    Usch blir helt förfärad. man måste ju gå kurser om hur man hantera sånt här när man är rektor. Undrar vad de lärde ut där{#lang_emotions_surprised}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-08-23 20:58:22 följande:
    Å gudars så hemskt! Och tack igen för snälla ord.
    Ja samtidigt klandrar jag inte henne...kan inte vara så lätt o vara i hennes situation heller...sen var hon ju en hel del äldre än dig o jag tror faktiskt det gör skillnad som mamma. Hoppas att jag kommer ha lätt för o förstå Maia i tonåren då vi bara kommer ha 20års åldersskillnad.
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • nikki2006

Nej skall upp tidigt och jobba imorgon så god natt och sov gott alla

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 21:01:03 följande:
    Ja samtidigt klandrar jag inte henne...kan inte vara så lätt o vara i hennes situation heller...sen var hon ju en hel del äldre än dig o jag tror faktiskt det gör skillnad som mamma. Hoppas att jag kommer ha lätt för o förstå Maia i tonåren då vi bara kommer ha 20års åldersskillnad.
    Ja det gör nog lite skillnad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14