• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • anjis78
    karmasus skrev 2009-08-23 21:12:56 följande:
    "Din rätt att reklamera går enligt konsumentköplagen ut tre år efter det att du har tagit emot varan. Det gäller varor och tjänster som du köpt den dagen eller senare. Varan kan ha en garanti som är kortare än tre år, men det förkortar inte reklamationstiden enligt lagen. "från konsumentverkets hemsida
    Det har gått knappt 1 år nu, så jag får väl försöka reklamera den. Tack för hjälpen.
  • anjis78
    snigelina skrev 2009-08-23 21:18:57 följande:
    Det är ett kännt problem, så jag tror det ska gå bra. har tom mail från OTT (molos agent i Sverige) där det står att problemet finns... hör av dig om du får problem (har själv reklamerat en likadan hos matador, fast det var förra hösten)
    Tack för svaret, du ger mig hopp{#lang_emotions_smile}
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 21:32:42 följande:
    jo nu går det ganska bra, åt en STOR skål med fruktsallad till middag idag Matintaget/dag har ju minskat drastiskt även fast jag inte kräkts så mycket den senaste veckan...men magsäcken verkar ha minskat av allt kräkande innan. Orkar inte ens en barnportion...och får hålla mig till saker som frukt o mackor o "lätta" grejer. Men jag får iaf behålla det Jag låg också o mmsade nyförlöst Ja jag kommer då INTE kunna sova förränns min telefon plingat
    Skönt att du får behålla det. Man blir ju så himla trött annars.
    Det var så kul denna gång eftersom jag kunde mms:a, med de andra 2 hade jag inte det, bara tråkiga sms! Sen fick jag ju 200 namnförslag på köpet när alla svarade med gratulationer och frågade vad lillan skulle heta
  • Tindrisen03
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 19:55:19 följande:
    hmm jag har ju lite gamla kläder (typ H&M, lindex m.m) som jag skulle vilja bli av med *funderar* o en vagn...kan man lämna in den?
    Lägg ut påsvis och stlvis¨på Blocket annars. Det har jag gjort, fungerarvtoppen. Lägger  ut allt på golvet oh tar en bild. Skriver sednan 4 st byxor, 8 tröjor osv och vilka märken påsen innehåller
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • anjis78
    lillronya skrev 2009-08-23 21:34:03 följande:
    Allt är bra här förrutom allt skolstrul.
    Jag läste precis om det, fy vad ledsamt. Det är min stora ångest att barnen skall bli mobbade och man inte kan skydda de.
  • Everlonn
    Stormis skrev 2009-08-23 21:33:29 följande:
    Hej alla!Nu är ju Smultron garanterat på förlossningen  eftersom vi inte har hört nåt sen hon åkte in i förmiddags. Jag och främst Incommunicado har försökt inboxa så många vi kan med förfrågan om man vill vara med på en liten present till bebisen. Säkert har vi missat någon (förlåt) - men bara inboxa mig för kontonummer etc. Jag drar på konferens mån-ons och vet inte om jag kan kolla Internet under den tiden, men bara säg till om ni vill vara med så lägger jag ut udner tiden (20 kr). Köper nog på torsdag.Kram
    Jag har betalat in och Lawoman oxå;)
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-08-23 21:40:33 följande:
    Jag har betalat in och Lawoman oxå;)
    me too.
  • THEA och Grodan
    Stormis skrev 2009-08-23 21:33:29 följande:
    Hej alla!Nu är ju Smultron garanterat på förlossningen  eftersom vi inte har hört nåt sen hon åkte in i förmiddags. Jag och främst Incommunicado har försökt inboxa så många vi kan med förfrågan om man vill vara med på en liten present till bebisen. Säkert har vi missat någon (förlåt) - men bara inboxa mig för kontonummer etc. Jag drar på konferens mån-ons och vet inte om jag kan kolla Internet under den tiden, men bara säg till om ni vill vara med så lägger jag ut udner tiden (20 kr). Köper nog på torsdag.Kram
    Betalade igår, du ser dom antagligen imorgon. Märkte THEAgrodan annars fick det inte plats
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • lillronya
    anjis78 skrev 2009-08-23 21:39:56 följande:
    Jag läste precis om det, fy vad ledsamt. Det är min stora ångest att barnen skall bli mobbade och man inte kan skydda de.
    Ja det är jobbigt. Får hoppas det ger sej snart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14