Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hallå igen.

Tillbaka från en prommis, en svettig sådan, igår hade vi 14 grader och idag 25, hoppas värmen stannar kvar nu när jag snart går in i sista veckan på semestern.

LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-08-01 14:12:41 följande:
    Hej igen! Ja det är väldigt varierat väder vi har. Måste nog gå ut och gå en sväng sen. Måste först köra och handla lite mat. Blä vad trist!
    Verkligen, igår kändes det verkligen som höst och idag är det sommar igen.
    Här var det alldeles för varmt för att gå idag, gillar att gå på kvällarna bäst.

Usch o fy, handla mat är SÅ tråkigt, tur att gubben sköter den biten här hemma
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-08-01 14:19:06 följande:
    Jag brukar sköta handlandet här. Gillar bara inte att köra ner till byn när jag har VAB. Men man måste väl få handla? Känner mej så skyldig. De har fått beordra in folk att jobba för mej nu.
    Naeh, det är alltid lite klurigt sånt där. Men handla måste man ju lixom, jag själv skulle aldrig bry mej om en sån sak men det finns ju alltid tjurpellar.
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-08-01 14:24:58 följande:
    Oj det blev knas med citeringen! Ja det är märkligt det det där med skuldkänslor. Vi jobbar ju båda på helgen och då kan det ju bli såhär.... Nu har R kommit hem iaf så då tycker jag att jag kan köra och handla. Bäst jag gör det innan jag ångrar mej.
    Jaaa, helt sjukt egentligen att man får dåligt samvete mot sitt jobb när man är hemma med sjuka barn, så ska det ju inte behöva vara.

Ha ha, jaaa, iväg med dej nu
    LIAM
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-08-01 14:28:25 följande:
    lillronja: (eller ngn annan som vet) Tror du att det går att klämmain min Moa (ca 93 cm lång) i Molos kaninlinne stl 92 ?
    Det går nog absolut, Liam har 92 i en del linnen från Molo, han är runt 90-92 cm lång.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 08:58:49 följande:
    Mårning! Kommer snart kräva separata sovrum här Fy sjutton va gubben e jobbig å sova med  pratar,snarkar,flaxar o har sig  *mamman sömnlös*
    Ha ha, du, jag känner igen det där, min gubbe e också urjobbig o sova ihop med, snarkar som en gris och när han vänder sej så är jag nära att trilla ur sängen
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:02:50 följande:
    Ja va e de med dom egentligen! Gud så jag blir störd av det, vill sova ensam ett par nätter känner jag Han åker iofs till Danmark på tisd så då får jag snarka ensam
    A men precis, varför kan dom inte vara lika tysta och smidiga som vi för? Jag sover som bäst när gubben jobbar natt, helt underbart att ha hela sängen för sej själv.

Dessutom behöver vi nya madrasser, jag sover illa som en kråka just nu.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:08:11 följande:
    Va e de för vecka nu?
    v.32 imån va?
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:48:16 följande:
    Ihhhhh Mina auktioner är uppe i 6026.-  och 3 stycken gick på köpnu igår a 477.-
    Åååååh va kul
    Vad ska du hoppa för alla dom pengarna?

Jag har en stor hög som ska ut på T, har börjat slänga ut lite nu på morgonen, hoppas det går hyfsat ok.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14