Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Helle skrev 2009-08-04 07:00:20 följande:
    Ja tyvärr tycker Gustav att det är morgon mellan halv fem och fem varje morgon. Behöver väl inte säga att jag tycker det är fööör tidigt.
    Ojojoj...det är verkligen tidigt, hur dags somnar han då på kvällarna?
    LIAM
  • ängeln83
    Helle skrev 2009-08-04 07:12:33 följande:
    Runt halv sju -sju.
    Då kunde han ju sova t kl 7 åtminstone
    Liam har ju ställt in sej på semestertider så han har varit vaken till runt 22-23 och därför sovit länge. Men igår somnade han redan kl 18 så det är väl inte så konstigt att han vaknade tidigt idag. Men nu sover han visst igen
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll

Här har varit fullt upp hela dagen, först besök hos barnmorskan, sen några timmar hos mamma och slutligen fika hos några kompisar, Liam var rejält trött när vi kom hem och däckade 15 sek efter vällingen

Några roliga news?

LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:26:29 följande:
    Inte så svårlagd den Bubblan Är det bara jag som tycker detta är hel läckert ihop?
    JÄTTE läckert
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:27:21 följande:
    Måste hoppa lite bara.. brb..
    Vad hoppar du för nåt?{#lang_emotions_dreamer}
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:31:08 följande:
    Eller hur!! Liksom sådär helgrylligt och helt underbart Hoppade Katvigar lila/grön tröja, leggings o sen en röd/vit mössa  *fina*
    Verkligen Du är så duktig på att hitta fina kombos ju.

Ooh vad fint , höstens Katvigar verkar falla dej i smaken minsann.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:35:19 följande:
    Jag är helt såld på höstens Katvigar råååsa och sen denna lila/gröna e helt underbara!! Sen gillar jag röd/vita åxå som e lite snällare mot ögat om man behöver vila från de grylliga lite
    Jag märker det
    Jag är inte riktigt såld än faktiskt, eller jooo, jag gillar dom rååååsa såklart, skulle det vara en tös i magen så blir det stor shopping av dom.
    Till Liam blir det nog lila/grön tröja o mössa.
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:41:59 följande:
    Å hade jag haft en bebis tös hade hon fått råååsa suit, lite deppigt att Bubblan inte kan ha Katvigs suits längre Tror Liam blir kalas fin i lila/grön faktiskt
    Jaaa, råååsa suit är ju ett måste till en tös ju.
    Mmm...saknar också Katvig suits, Liam var så himlans fina i dom, älskar deras passform.

Det tror jag också
    LIAM
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 19:44:19 följande:
    Ja dom är så smala och fina ju!!  *favvisar*
    Sitter som ett smäck Molos suits tycker jag är sådär, tyckte mest dom hängde och blev bylsiga på Liam så det har han knappt ägt nån.
    LIAM
  • ängeln83

Morning.

Här vaknade Liam tidigt även idag men somnade om igen efter en stund men då var jag super pigg så det var bara att kliva upp, skönt med lite lugn och ro på morgonen iaf

Funderar på om jag ska ringa till bvc, igår var Liams öga helt svullet, eller inte ögat men en bit under och upp så han gick och kisade med ena ögat hela dagen, frågan är bara vad det är för nåt?

LIAM
  • ängeln83
    LA Woman skrev 2009-08-05 08:00:52 följande:
    God morgon!! Vi är också uppe och ska strax till dagis Hm, jag hade nog ringt om ögat...inflammation kanske?
    Morning.

Ni hade precis börjat inskolningen va?

Jaaa, får nog göra det, måste bara vänta på dessa förbenade telefontider. Det ser verkligen super läskigt ut, svullet och rött/blått.
    Han snubblade i trappan i måndags, ev. kan han ha slått i ögat då men isf borde det ju synts direkt, detta svullnade upp igår och har blivit värre under natten.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14