Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:53:00 följande:
    Ja Dalmatinerna är fina i linne o leggings, eller suiten med blå kantband (som jag just sålde )  Nästan tål inte klänningen har jag kommit på, eller suiten med neon kant.. *måste sälja bort* Ja.. Å tänk babybyxa med ljusrosa kanter istället för neon  eller babytröja, ååååå!!!
    Så där tänkte jag med kortärmade knapptröjan med neonkant, gillade inte alls.
    Så det var såklart dent enda min dotter ville ha!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:57:51 följande:
    Å säg att den e slutsåld   SLUUUUT:: FIIIINS INTE
    För sent, hon fick både den och den med gula ärmar med vita prickar!
    Hon hade en hiskeligt rosa kjol som faktiskt passade till! Det var liksom hundarna eller Hello Kitty......då var valet inte så svårt längre.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 22:58:21 följande:
    Hihi sötnos. Men håller med dig till 110% Köpte vovvarna i babyklänning till Miriam o den hänger där med lappen kvar.. Men linnet... Oh linnnet... Läängtar tills om 100 år när hon kan använda det
    Sluta nu! Jag grät ju stora tårar nu ikväll när jag bestämt att det ryker.....
    Fina fina linnet!!!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:01:45 följande:
    Å men den med gula ärmar e faktiskt fin åxå tycker jag Varför köpte du inte HELLO KITTY fööör?
    Hon har massor med Hello Kitty, fast i trosor, nattlinnen och pyjamaser!
    Och nån väska har jag sträckt mig till. Men inte mer! Men hon har bestämt önskat sig en HKitty tunika till dagis start om 1 månad....hmmmmm.

isako skrev 2009-07-15 22:59:26 följande:
    hahah Han har strlk 122 i lurven. Sitter klockrent!
    Kanske Isak har längre ärmar än min filur, tror 122 blir lagom i höst dock!
    Så jag kommer satsa på det, han ska ju ha både gul och svart säger han!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 23:05:00 följande:
    What!? Varför ryker det? Är du tokig quinna!?!?
    Det sitter inte fint på min rulta Det korvar sig och sitter sååååå tajt! Och det är ändå en 110. Hon kan inte ens ha brorsan i 122, de sitter inte heller fint....
    Men kaninerna kan jag bara inte sälja, det får vänta på Mini
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 23:08:13 följande:
    Naaaw så tråkigt! Nej för sjutton håll HÅRT i kaninerna!!
    Ja, kaninsuiten börjar användas nu, men linnet är i 110 men stannar här!! Inga kaniner hoppar ut från mitt hus, bara in!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:09:34 följande:
    Här har vi åxå en hel del Kitty men i kuddar, klistermärken, underkläder, mössor, vantar, påslakan, pennor, sudd, affischer, tofflor, nyckelringar, kortlekar ja du vet
    Känner igen det där. Visst får du Hk älskling, men bara pryls.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 23:10:49 följande:
    Oj.. xs *drömmer om fiiina toppar o linnen*Nää här är man go o glad som ett kexchoklad all over.. *suck* OCH har dessutom en lastvagn där bak.. Mitt vvande går åt HELVETE! Ok. Hoppas på att Mirre mus växer i det snart.. Men stannar där lääänge
    Eller så gör hon som min pojk, hoppar över stl. 92. Han gick från 86 direkt till 98!!
  • Raihana
    LA Woman skrev 2009-07-15 23:12:41 följande:
    Mina döttrar har varsin HeloKitty-tunika....inköpta av svägerskan såklart!! Ett tag köpte hon en massa urfula kläder med Alfons och Millan bla *suck* Matilda har även fått Hellokitty-solglasögon och 35000 andra prytlar
    Hihi, jag kräks osså på Hk, men har gått med på grejer istället för kläder.
    Hon har väl nån enstaka klänning, som hon fått.
    Alfons o Millan är ju inte så höjdarns det heller
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:14:26 följande:
    Allt som man kan stoppa i en låda är välkommet Du de e inge skoj att vara så olikformad uppe o nere!! Skiiiiitjobbigt rent ut sagt!! Har smal midja, typ inga bröst, smal o tunn liksom på överkropp, så jeans sitter som hej kom o hjälp mig då jag måste ha en storlek för att baken ska få plats o sen en annan för att midjan inte ska vara som en säck  Å rumpa de har jag så de räcker *sitter bra vid datorn*

Ja, det låter jobbigt. Jag är lika stor överallt och det är inte heller så kul.
    Får klä mig i ett party tält
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14