Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-16 23:19:40 följande:
    Japp japp allt är kanoners. Själv då?
    Mycket bra! Var ju kanon väder idag. Sitter här med ett berg med tvätt som jag viker....bläää. Var kommer alla dessa kläder ifrån....
    Är helt förälskad i rosa space, den är såååå fin IRL!
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-16 23:20:55 följande:
    Jajamensan, jag fattar. Nu ska jag ta och lägga mig en stund på spikmatta och sen nanna kudden. på er!
    Nattis!!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 23:21:27 följande:
    där fanns ju allihopa ju *gaa* nelly kommer bli så lycklig. Det är nog förstå gången hon verkligen blivit så ledsen över att det inte fanns något hon ville ha. annars så glömmer hon lätt men nu så pratar hon varje dag om att det inte finns någon bolt nalle att köpa
    Hihi, kul!! Ska nog köpa Bolt till min kille tror jag.
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 23:26:34 följande:
    Nää nu är min kväll gjord så nu ska jag sova
    Nattis! Beställde du?
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-16 23:27:05 följande:
    Gahhh är det bara här i Jönköping det är piss väder!!? Ja vaaart kommer dessa kläder ifrån Njae.. Rosa space är nog inget för mig.. Men skall inte säga för mycket.. Brukar komma tillbaka o bita mig i ... Ja.. Du fattar
    Jäpp, här var det strålande solsken idag! Var och badade i mina föräldrars pool, 28+ i vattnet, för varmt för mig, vill ha kallare vatten. Men ungarna var glada.
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 23:28:21 följande:
    bolt ,katten & hamstern åååå vad jag längtar hon kommer bli så lycklig.Jag är skyldig dig en stoooooooor tjänst
    Hihi, nädå......vi får försöka fika ihop ngn dag istället.
    Kommer du ha dina barn hemma i höst eller har du dagis på gång till dom?
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 23:33:45 följande:
    hemma hemma  Viggo är väl helt lagligt att ha hemma men Nelly blir ju inte så positivt folk är ju så jäkla neg sist vi var på vårt nya bvc så sa den super trevliga gamla tanten " jaha så hon går inte på dagis ännu, snart får ni ta vad ni får så hon kommer in "Mitt svar blev jaha men hon står inte ens i kö pga att vi inte vet om vi ska stanna här och dessutom tycker vi att det är helt ok att va hemma ett tag tilltrevliga damen säger "jaha ja det är ju inte så bra"  säger jag bara
    Jo tack känner igen det där! Dom går väl på dagis? Ööööh, näe!
    Alla tror att det är verkligen det bästa. Min stora tjej börjar nu i augusti 15 timmar i veckan.... Men hon behöver det nu känns det som. Hon blir ju i alla fall 4...
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-16 23:34:26 följande:
    Har ingen aning, inte kollat Men du.. Börjar bli lite nervös för dina leggins. Hon hade skickat för läääänge sedan.. Oh jisses amalia!! Vilken lyx!!
    Ja, det var skööönt. Låg i poolen och mamma jagade ungarna!
    Men det är toppen hos dom, dom har en superstor tomt.
    Sen har dom en jätte stor hoppmatta, gungor, pool och rutsch kana från altanen
    Rena semestern att åka till dom. Anpassat till barnbarn till 100%
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 23:39:59 följande:
    jo det klassas ju som barnmisshandel att ha dom hemma. Men jag gnäller inte tycker bara synd om dom som inbillar sig att dom inte är tillräkligt bra för sin egen 1 åring. Har en kompis som resonerar att ja men hennes ettåring måste börja på dagis nu fasten hon inte har jobb för det räker inte för honom att va hemmaJo nelly är väl planen att hon ska börja under vintern hon blir ju ändå fem men allt hänger ju på var vi ska bo
    Eller hur! Sonen som började förra hösten som var nästan 4 1/2  då fick mååånga kommentarer om det. HAde en mamma som inskolade sin 1-åring samtidigt för han behövde det.....hon kunde stimulera honom hemma.....
    Ingen av mina barn har varit spec. intresserade av att leka med andra barn före 3-års ålder. Man får väl stimulera dom hemma och göra saker och inte sitte på rumpan hela dagarna!
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 23:43:59 följande:
    godnatt girls
    Nattis!
  • Raihana
    Raihana skrev 2009-07-16 23:44:41 följande:
    Eller hur! Sonen som började förra hösten som var nästan 4 1/2  då fick mååånga kommentarer om det. HAde en mamma som inskolade sin 1-åring samtidigt för han behövde det.....hon kunde stimulera honom hemma.....Ingen av mina barn har varit spec. intresserade av att leka med andra barn före 3-års ålder. Man får väl stimulera dom hemma och göra saker och inte sitte på rumpan hela dagarna!
    kunde INTE stimulera skulle det ju stå....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14